تعمیر لباسشویی پرند 09124601261

بزرگترین مرکز تعمیر تخصصی انواع مدل های لباسشویی در پرند در محل و منزل شما (( دوو-جی پلاس - پاکشوما-ال جی-اسنوا-سامسونگ-بوش-زیرووات-کرال-آبسال-فریدولین-هیتاچی-کندی-مایدیا-تی سی ال-بوش-ویرپول-کروپ-جنرال آدمیرال-ایکس ویژن-ریتون-کنوود-هیوندای-پارس خزر-ایندزیت-جنرال آدمیرال-آریستون-اینترنشنال آنیل))

تعمیر لباسشویی پرند 09124601261

بزرگترین مرکز تعمیر تخصصی انواع مدل های لباسشویی در پرند در محل و منزل شما (( دوو-جی پلاس - پاکشوما-ال جی-اسنوا-سامسونگ-بوش-زیرووات-کرال-آبسال-فریدولین-هیتاچی-کندی-مایدیا-تی سی ال-بوش-ویرپول-کروپ-جنرال آدمیرال-ایکس ویژن-ریتون-کنوود-هیوندای-پارس خزر-ایندزیت-جنرال آدمیرال-آریستون-اینترنشنال آنیل))

۱۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلاتی که ممکن است به هنگام راه‌اندازی ماشین لباسشویی به جهت شستشوی لباس ها پیش آید وقوع ارورها یا کدهای خطا روی صفحه نمایش دستگاه است. ماشین لباسشویی آریستون دارای صفحه نمایش دیجیتال و هوشمند بوده که به دلیل کیفیت بالای شستشو مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار می گیرد. اما به نظر شما ارور ماشین لباسشویی آریستون به چه دلیل رخ می دهد؟ در این مقاله می خواهیم با دلایلی که سبب به وجود آمدن این خطاها می شود آشنا شده تا بتوانیم به رفع آن ها بپردازیم و اگر مشکل حل نشد به نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون مراجعه کنید !!
ارورها یا کد خطاها در ماشین لباسشویی آریستون

در تمامی ماشین های لباسشویی هوشمند به دلایل مختلفی اعم از استفاده نادرست از دستگاه یا آسیب و صدمات قطعات داخل آن ارورها به صورت نمایش حروف انگلیسی و اعداد روی صفحه دیجیتال ماشین لباسشویی نشان داده می شوند. در ضمن فلش در چراغ های LED دستگاه نیز حاکی از وجود ارورها است. مهمترین کدهای خطا یا ارور در ماشین لباسشویی آریستون عبارتند از:

    کد خطای F10

زمانیکه به دلایلی همچون انسداد شیلنگ آب سرد و یا بسته بودن شیر آب سرد جریان آب سرد در دستگاه وجود نداشته باشید این ارور روی صفحه دیجیتال ماشین لباسشویی آریستون نشان داده خواهد شد.

    کد خطای F11

وجود این خطا نشانگر نبود آب گرم در دستگاه است. گاهی سرد بودن محیط و یا یخ زدگی لوله ها سبب بروز چنین خطایی در دستگاه می شود. در این حالت باز بودن شیر آب گرم و عدم وجود پیچ خوردگی های شیلنگ را بررسی کنید.

    کد خطای F13 وF12

این ارور نیز مربوط به مشکلات آب سرد و گرم می باشد. در این حالت شیلنگ آب سرد و گرم را از وجود عدم انسداد مورد بررسی قرار دهید. در ضمن از باز بودن شیرهای آب سرد و گرم نیز مطمئن شوید.

    کد خطای F14

به طور معمول وجود اشکال در سنسور حرارتی و المنت های دستگاه سبب گرم نشدن آب ماشین لباسشویی و بروز چنین خطایی خواهد شد. در این حالت نیاز به تعویض قطعاتی همچون سنسور و المنت ها است.

    کد خطای F15

چنانچه نصب شیلنگ تخلیه با ایراداتی همراه باشد این کد خطا آن را به شکلی سریع به اطلاع شما می رساند. طریقه نصب صحیح بر ماشین لباسشویی به صورت در نظر گرفتن ارتفاع مناسب از دستگاه جهت عدم پیچ خوردگی و انسداد شیلنگ تخلیه از مهمترین کار یک نصاب ماشین لباسشویی است.

    کد خطای F16

در صورتیکه به دلایل مختلفی از جمله آسیب سنسور سطح آب، تنظیمات سطح آب به هنگام عملیات شستشو در ماشین لباسشویی قطع شود این کد خطا را مشاهده خواهید کرد. در این حالت هر چه سریعتر شیر آب ورودی را ببندید تا سطح آب در دستگاه بیشتر نشود.

    کد خطای F17

در صورت مشکلات در درب ماشین لباسشویی همچون صدمات میکروسوئیچ به هنگام بستن درب ماشین لباسشویی این خطا را خواهید دید. در این حالت نیاز به تعویض قطعات صدمه دیده همچون میکروسوئیچ می باشد پس هرچه سریعتر با تعمیرکاران ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

    کد خطایF20  وF21

وجود خرابی و ایراد در ترمیستور سبب بروز این کد خطا خواهد شد. برای رفع این کد خطا بهتر است از کمک تکنسین های فنی ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

    کد خطای F30 و F31

حتما بخوانید:  ارورهای ماشین لباسشویی بکو

در صورتیکه قطعه درایو دستگاه شما دچار مشکل شود این کد خطا بر صفحه دیجیتال ماشین لباسشویی آریستون نشان داده خواهد شد. برای رفع این مشکل گاهی نیازمند بازبینی موتور لباسشویی توسط تعمیرکار است.

    کد خطای F33

در صورتیکه سطح آب در ماشین لباسشویی بیش از اندازه شود این کد خطا نشان داده می شود. از دلایل بهم خوردن تنظیمات سطح آب می توان به صدمات و آسیب مربوط به قطعه سوئیچ فشار دستگاه اشاره کرد. در هنگام بررسی این قطعه شیلنگ و محفظه را نیز مورد بازبینی قرار دهید.

    کد خطای F40

با نمایش این کد خطا نیازمند بررسی تعمیرکار خواهیم بود. این ارور لباسشویی آریستون به معنای جمع شدن آب در سطح زیر حفاظت دستگاه در طول مرحله گرمایشی است. پس برای رفع آن هر چه سریعتر با مرکز معتبر تعمیرات ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

    کد خطای F41

چنانچه مشکلی در قطعات هیدروستات یا برد ماشین لباسشویی رخ دهد این ارور به صورت کد خطا نمایان می شود. گاهی برای رفع کامل این مشکل نیازمند تعویض قطعات برد دستگاه خواهید بود.

    کد خطای F43

در صورتیکه در برد کنترل و قفل درب ماشین لباسشویی مشکلی به وجود آید این ارور نشان داده خواهد شد. در این حالت تعمیرکار به بررسی برد کنترل و تعویض آن خواهد پرداخت.

    کد خطای F50 و F51

چنانچه مشکلی در برنامه شستشوی ماشین لباسشویی آریستون رخ دهد این ارور را مشاهده خواهید کرد. برای رفع آن باید مجدداً اقدام به برنامه ریزی ماشین لباسشویی کرده و شرط پیش فرض دستگاه را ذخیره کنید.

    کد خطای F62


ارور ماشین لباسشویی آریستون  با این کد خطا حاکی از گرم شدن بیش از اندازه آب و وجود مشکل در پنل کنترلی آن می باشد. برای رفع این مشکل باید سنسور دما، اتصالات، سیم کشی ها و قطعه المنت حرارتی را مورد بررسی قرار داد.

    کد خطای F82

در صورت وجود مشکل در بخش برنامه نویسی برد کنترل ماشین لباسشویی به صورت اروری روی صفحه دیجیتال دستگاه نمایش داده خواهد شد. از آنجاییکه برد ماشین لباسشویی قطعه‌ای حساس است باید حتماً توسط یک متخصص فنی تعمیر ماشین لباسشویی مورد بررسی قرار گیرد.
 

  • تعمیر لباسشویی
  • ۰
  • ۰

آیا از مهمترین خصوصیات و مزایای لباسشویی زیمنس آلمان آگاهی دارید؟ چنانچه به دنبال کسب اطلاعات مفیدی در زمینه بررسی کیفیت لباسشویی زیمنس هستید و می خواهید با انتخاب آگاهانه دست به خرید این برند از لوازم خانگی بزنید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
ماشین لباسشویی زیمنس از چه امکاناتی برخوردار است؟

لوازم خانگی زیمنس از برندهای آلمانی و معتبر در جهان می باشد. لباسشویی این برند نیز به دلیل کیفیت بالا در شستشو و نیز عمر مفید طولانی خود همواره مورد توجه کاربران این لوازم بوده است. برای نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس به این لینک مراجعه کنید و در ادامه از مهمترین امکانات این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    برخورداری از قدرت موتور بسیار بالا در این برند لباسشویی
    دارای طراحی زیبا، مدرن و کاربر پسند
    استفاده از تکنولوژی های هوشمند و جدید در دستگاه
    کیفیت بالای قطعات و در نتیجه افزایش طول عمر مفید لباسشویی
    تنوع در برنامه های شستشو لباسشویی زیمنس جهت افزایش کیفیت تمیز کردن البسه
    برخورداری از قابلیت هایی مانند شست شوی با تاخیر، شست شوی سریع و قفل کودک و غیره
    دارای مخازن بزرگ و مناسب برای شست و شوی حجم زیادی از لباس ها
    برخورداری از قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی هایی همچون آب و برق

آشنایی با تاریخچه برند زیمنس ( Siemens )

برای آشنایی بیشتر با تاریخچه این برند باید گفت زیمنس در ۱۲ اکتبر سال ۱۸۴۷ توسط فردی به نام ارنست زیمنس تأسیس شد. هدف این شرکت تولید لوازم خانگی با کیفیت و به کاربردن تکنولوژی های پیشرفته از فناوری های روز دنیا بود. از این رو با گذشت کمتر از ۴ دهه توانست خطوط تولید خود را بسیار گسترده تر کند و کم کم تبدیل به برندی بین المللی شود.
حتما بخوانید:  علت آبگیری مداوم ماشین لباسشویی چیست؟

هم اکنون شما می توانید نمایندگی بسیاری از این برند آلمانی را در کشورهای مختلف دنیا ببینید که در تولیدات مونتاژ شده این برند همچنان از قطعات اصل و اورجینال کارخانه زیمنس استفاده می کنند.

پیشرفت در تکنولوژی های جدید در لباسشویی زیمنس همچنان ادامه دار هست و شما هر ساله شاهد ورود یک امکانات جدید در این دستگاه خواهید بود. در رابطه با اینکه این برند برای کدام کشور است باید گفت زیمنس برندی آلمانی بوده و همچنان نیز به تولیدات خود مشغول است.
خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های زیمنس چگونه است؟

زیمنس یک شرکت بین الملی بوده و به همین علت ممکن است سبب نگرانی کاربران خود در ایران شود. شرکت زیمنس با قرار دادن نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس به امر خدمات پس از فروش این محصول می پردازد. اما با وجود تحریم ها و شرایط اقتصادی کنونی امکان حضور مستقیم این شرکت در کشور وجود ندارد.

با این وجود جای نگرانی نیست؛ چراکه تعمیرگاه هایی مجاز و معتبر همچون دکتر تعمیرکار با برخورداری از تعمیرکاران حرفه ای، کارآزموده و باسابقه در زمینه این برند به امر خدماتی همچون نصب، سرویس و تعمیرات لباسشویی زیمنس در سراسر نقاط تهران اعم از شمال و جنوب، شرق و غرب و نیز سایر شهرهای اطراف آن می پردازد.

بررسی کیفیت لباسشویی زیمنس
معرفی مزایا و معایب برند لباسشویی زیمنس

چرا لباسشویی زیمنس بخریم؟! به نظر شما کدام یک از ویژگی های این محصول سبب انتخاب و خرید آن می شود؟ این برند خارجی با داشتن قابلیت های فراوان در شستشو و ضد عفونی کردن البسه سبب شده تا در بازار لوازم خانگی در ایران نیز بسیار محبوب و پرطرفدار باشد.
حتما بخوانید:  تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا

از مهمترین مزایای این دستگاه عبارتنداز:

    برخورداری از امکاناتی همچون سنسوفِرِش sensoFresh در دستگاه که بوی بد لباس ها را به طور کامل از بین می برد.
    استفاده از قطعات با کیفیت و طول عمر بالای دستگاه را می توان از دلایل دیگر انتخاب این محصول دانست.
    از طرفی طراحی جذاب و زیبای شکل ظاهری آن مطابق با پیشرفت های روز دنیا است.
    کاربر با استفاده از امکاناتی همچون اکو پروجکشن ecoProjection و ecoPerfect  و غیره می تواند با مصرف بهینه انرژی به شستشوی البسه خود بپردازد و در ضمن سبب صرفه جویی در آن ها نیز شود.
    برخورداری از موتور iQdrive که با کاهش میزان اصطحکاک سبب شده تا عملکرد استفاده از انرژی را بهبود ببخشد و بالاترین کیفیت شستشو با کمترین میزان لرزش و سر و صدا را به همراه داشته باشد.

و اما از مهمترین معایب این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    تنوع کم انواع مدل این محصولات در بازار فروش ایران
    نداشتن خدمات پس از فروش اصل خود شرکت زیمنس در ایران
    بالا بودن قیمت این دستگاه نسبت به سایر برندهای ایرانی
    کمیاب بودن قطعات اصل آن در کشور

بررسی قیمت لباسشویی زیمنس در بازار لوازم خانگی

بسیاری از افراد معتقدند که قیمت بالای این محصولات ارزش خرید و استفاده طولانی مدت این دستگاه را دارد. در حال حاضر با بررسی لیست قیمت مدل های متنوع لباسشویی زیمنس در بازار لوازم خانگی این محصولات، رنج قیمت های آن را از ۱۱ میلیون تومان تا ۱۶ میلیون تومان می توان یافت.

در قسمت زیر نگاهی کوتاه به قیمت برخی از مدل های این دستگاه می اندازیم.
حتما بخوانید:  کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی ال جی
مدل لباسشویی زیمنس     قیمت در بازار لوازم خانگی
۷ کیلویی مدل WM12E464     ۱۱,۸۸۰,۰۰۰ تومان
مدل WM12E461ME     ۱۱,۴۸۰,۰۰۰ تومان
مدل WD14H420EU     ۱۲,۰۵۰,۰۰۰ تومان
مدل WM12Q45XME     ۱۱,۱۷۰,۰۰۰ تومان
مدل WXD1260EU     ۱۰,۸۵۰,۰۰۰ تومان
مدل WM14W540EU     ۱۴,۰۸۰,۰۰۰ تومان
مدل WM16W760ME     ۱۵,۷۴۰,۰۰۰ تومان

 

  • تعمیر لباسشویی
  • ۰
  • ۰

آیا با معانی کلمات درج شده رو ماشین لباسشویی بکو (Beko) آشنایی دارید؟ آیا می دانید که هر کدام از برنامه های شستشوی لباسشویی بکو برای کدامیک از انواع البسه استفاده می شود؟ برند لباسشویی بکو جزو انواع مارک های پرطرفدار و محبوب در بین این قبیل از لوازم خانگی برقی است جهت نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو به این لینک مراجعه کنید!!

چنانچه شما از برنامه های مناسب جهت شستشوی البسه خود آگاه باشید؛ می توانید با کیفیت بیشتری به شستشوی لباس های خود بپردازید و نیز سبب افزایش طول عمر دستگاه خود شوید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آشنایی برنامه های شستشوی این برند با کیفیت در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

لباسشویی بکو در بین انواع مارک های ترکیه ای بسیار خوشنام بوده و همه کاربران آن را بعنوان یک دستگاه هوشمند با برخورداری از تکنولوژی های روز دنیا می شناسند. از طرفی گاهی افراد به دلیل عدم حضور نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در ایران نمی توانند از راهنمایی های لازم جهت استفاده از برنامه های شستشوی این دستگاه کمک بگیرند.

در این بین مرکز تخصصی و حرفه ای دکتر تعمیرکار به دلیل توانمندی و آگاهی تکنسین های خود از عملکرد بکو به عنوان بهترین گزینه جهت دریافت راهنمایی و مشاوره در رابطه با نحوه استفاده از برنامه های این دستگاه و یا حتی نصب، سرویس و تعمیرات آن محسوب می شود.

گفتنی است که این مجموعه با داشتن صدها تکنسین حاذق و کارکُشته در زمینه انواع برندهای لباسشویی همچون دوو، اسنوا، امرسان، کرال، سام، پاکشوما، ارج، آزمایش، پارس، زیرووات، آبسال و غیره می تواند به صورت تضمین شده به ارائه خدمات تخصصی و فنی در سراسر نقاط تهران اعم از شمال و جنوب، شرق و غرب و نیز شهرستان های اطراف همچون اسلام شهر، فردیس، رباط کریم، اندیشه، کرج و غیره بپردازد جهت آشنایی بیشتر بررسی کیفیت ماشین لباسشویی بکو (Beko) را نیز بخوانید .
حتما بخوانید:  علت لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی

 
معرفی انواع دکمه های لباسشویی بکو

روی پنل جلوی لباسشویی بکو دکمه ها و یا کلیدهایی وجود دارد که بهتر است با معانی آن ها آشنا باشید. پس در ابتدا به معرفی انواع دکمه های این دستگاه خواهیم پرداخت.

ولوم برنامه های شستشو

از ولوم جهت روشن و خاموش کردن دستگاه و یا انتخاب برنامه شستشوی مورد نظر خود استفاده می شود.

دکمه Temp ( دما )

تنظیمات دمای آب جهت شستشو توسط این دکمه انجام می شود.

Spin ( سرعت چرخش )

این دکمه برای تنظیم میزان چرخش دیگ جهت انجام فرآیند خشک کردن لباس ها به کار می رود.

Pre Wash ( شستشوی اولیه )

چنانچه قصد داشته باشید پیش از فرآیند شستشوی اصلی دستگاه یک مرحله شستشوی اضافی داشته باشید؛ می توانید از این دکمه استفاده کنید.

Quicker Wash ( شستشوی سریع )

این دکمه را می توان از امکانات پیشرفته لباسشویی بکو دانست که در کمترین زمان قادر به شستشوی البسه کثیف شما است.

Extra Rinse ( آبکشی اضافه )

اگر لباسهایتان به قدری کثیف بوده که نیازمند آبکشی اضافه باشد با انتخاب این دکمه به راحتی می توانید به هدف خود دست پیدا کنید.

Start/Pause ( توقف / شروع )

این دکمه را می توان در تمامی انواع برند لباسشویی مشاهده کرد و جهت آغاز به فعالیت و یا توقف عملکرد آن به کار می رود.

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی بکو
معرفی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی بکو

در این بخش قصد داریم با نگاهی گذرا و مختصر برنامه های شستشوی این دستگاه را جهت استفاده مناسب به شما عزیزان معرفی کنیم.

Synthetic ( پارچه های مصنوعی )

جهت شستن لباس ها و پیراهن هایی با الیاف مصنوعی همچون ریون، ویسکوز، نایلون، پلی استر و غیره استفاده می شود.
حتما بخوانید:  تعمیر لباسشویی سطلی

 Mix Fabrics ( ترکیبی )

چنانچه بخواهید به شستشوی لباس ها با رنگ های مختلف بپردازید باید از این برنامه استفاده کنید.

Shirts ( تی شرت ها )

یکی از برنامه های متنوع دستگاه بکو امکان استفاده از برنامه تی شرت جهت شستشوی این قبیل لباس ها با دمای ۴۰ درجه آب است.

Dark Care ( برنامه مراقبت از لباس های تیره )

بهترین دما جهت جلوگیری از بور و سفید شدن لباس های تیره در حدود ۳۰ الی ۴۰ درجه آب است. استفاده از برنامه شستشوی لباس های تیره خود به صورت اتوماتیک لباس ها را در چنین درجه مناسبی از آب قرار می دهد.

Woolens ( لباس های پشمی )

در صورت شستن لباس هایی با جنس الیافی پشمی از آن استفاده می شود.

Hand Wash 20 ( شستشو با دست )

چنانچه بخواهید لباس های حساس و با جنس الیاف خاص خود را مانند الیاف ابریشمی، با مراقبت بیشتری بشویید؛ می توانید از این برنامه استفاده نمایید. گفتی است در این چرخه شستشو با جذب آب کمتر در لباس ها خشک کردن آن ها نیز بسیار ساده تر خواهند بود.

Gentle Care ( شستشوی لباس های ظریف )

جهت شستن لباس های خیلی ظریف استفاده می شود که ضمن حفظ کیفیت البسه آن ها را تمیز و درخشان نیز می کند.

Hygiene 20 ( شستشوی بهداشتی )

جهت شستشوی لباس های حساس همانند لباس های زیر زنانه، البسه کودکان و افراد سالمند و بیمار به کار می رود که فاقد ایجاد آلرژی و حساسیت می باشد.

Super Short ( شستشوی خیلی سریع )

چنانچه به دنبال شستشوی لباس های روزانه خود به صورت خیلی سریع در زمان حدود ۱۴ دقیقه و با دمای ۳۰ درجه هستید؛ این برنامه شستشو را به شما توصیه می کنیم.
حتما بخوانید:  برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی کرال

Daily Quick ( شستشوی روزانه سریع )

در صورت نیاز به شستن لباس های نخی که خیلی کثیف نیستند در دمای ۳۰ درجه و مدت زمان ۳۹ دقیقه ای از این برنامه استفاده می شود.

Anti Allergy ( ضد آلرژی)

بهترین چرخه شستشوی لباس های کودکان، افراد حساس، سالمندان و بیماران می باشد.

Cotton ( البسه کتان )

تمامی البسه از جنس نخ و کتان همچون لباس های زیر زنانه، مردانه و لباس خواب را می توان با استفاده از این برنامه شست.

Cotton Eco ( شستشوی اقتصادی لباس ها )

چنانچه بخواهید انواع لباس های نخی خود را با حداکثر صرفه جویی در مصرف انرژی بشویید باید از این برنامه استفاده نمایید.
 

  • تعمیر لباسشویی
  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی کندی نیز همانند سایر ماشین های لباسشویی از سیستم تشخیص و عیب یابی هوشمندی برخوردار است که در صورت بروز ایرادات و مشکلات، کدهای مرتبط به آن خطا نمایش داده می شود. از این رو به این کدهای خطا ارورهای ماشین لباسشویی کندی می گویند که معمولا با یک چراغ چشمک زن روی بخش پنل جلویی یا روی صفحه دیجیتال آن داده می شود جهت نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی به این لینک مراجعه کنید!!

ارورها یا کدهای خطا در ماشین لباسشویی کندی

شما با آشنایی بیشتر با دلایل بروز هر کدام از این کدهای خطا می توانید به سادگی به رفع آن ها بپردازید و یا در صورت نیاز از کمک متخصصین این حوزه همچون نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی استفاده کنید.

E00

در صورت ضعیف بودن ماژول کنترل می توان این کد خطا را مشاهده کرد. چنانچه کنترل کننده الکترونیکی برنامه ریزی نشده باشد؛ مجددا این ارور رخ خواهد داد. جهت رفع آن باید به تعویض کنترل کننده الکترونیکی اقدام نمایید. در غیر اینصورت هر چه سریعتر با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

E01

در صورت وجود ایراد در قفل درب دستگاه این ارور رخ خواهد داد. گاهی قفل درب سالم بوده ولی به دلیل باز بودن آن این هشدار را خواهید دید. برای رفع آن بهتر است قفل درب، سیم برق و ترمز درام را بررسی کنید.

E02

می توان گفت دلیل عمده نمایش این ارور، گرفتگی یا انسداد شیلنگ آب است. برای رفع آن باید ابتدا شیلنگ آب ورودی، فیلتر و دریچه ها را از جهت عدم انسداد بررسی کرده و در صورت لزوم سوئیچ فشار، سیم کشی و اتصالات لباسشویی را نیز مورد ارزیابی قرار دهید.
حتما بخوانید:  آشنایی با علایم روی ماشین لباسشویی سامسونگ

 E03

مهمترین دلیل بروز این ایراد مربوط به مدار تخلیه و در نتیجه عدم روال صحیح تخلیه آب می‌شود. بهتر است فیلتر و شیلنگ را از جهت نبود انسداد بررسی کرد. سپس از سلامت سیم برق و پمپ تخلیه مطمئن شوید. در ضمن بررسی خرابی ها در سنسور و سوئیچ سطح آب را نیز فراموش نکنید و در صورت آسیب قطعات باید مورد تعویض قرار گیرند.

E04

دلایل وقوع این ارور را باید در ایرادات مربوط به خرابی های سوئیچ فشار سنج، سوپاپ ورودی و یا وجود نشتی آب دانست. برای رفع آن باید هر کدام از قطعات را بررسی کرده و در صورت صدمه به تعویض آن اقدام کرد.

E05

این ارور حاکی از وجود مشکل در قطعه NTC یا سنسور درجه حرارت است. جهت رفع مشکل باید سیم کشی‌های مربوط به سنسور دما را مورد ارزیابی قرار داد. در صورت لزوم باید ترمیستور را نیز از جهت سلامت در کارکرد بررسی کرد.

E06

در صورت خارج شدن دستگاه از حالت تعادل خود که در اثر معیوب بودن کنترل کننده یا برد الکتریکی رخ می دهد؛ این ارور به ما هشدار خواهد داد. برای برطرف کردن آن باید سیم برق و کنترل الکتریکی را مورد بررسی قرار داد.

E07

چنانچه ایرادی در قفل درب و همچنین در سنسور سرعت موتور و یا خرابی های احتمالی در موتور دستگاه رخ دهد؛ می‌تواند سبب بروز این ارور شود. جهت رفع مشکل، اتصالات سیم برق و قفل درب را مورد ارزیابی قرار دهید.

E07a

در صورتیکه موتور دستگاه دچار مشکل شود و یا درام خراب شده باشد این پیام هشدار نمایش داده می شود. ابتدا درام را بررسی کرده و بلوک اتصال دهنده موتور، سیم برق، برس‌های کربنی، اتصالات سرعت سنج و موتور را مورد ارزیابی قرار دهید.
حتما بخوانید:  علت جلو نرفتن تایمر ماشین لباسشویی

E08

در صورت خرابی موتور یا وقوع ایرادات در سنسور سرعت موتور این مشکل روی خواهد داد. بهتر است در ابتدا بلوک اتصال دهنده، سیم های موتور و اتصالات تاکومتر را مورد بررسی قرار دهید.

E09

در صورت وجود مشکل در قطعه تریاک موتور و یا ایرادات موتور و اتصالات آن این ارور را خواهیم دید. بهتر است کنترل کننده الکترویکی موتور را نیز مورد بررسی قرار داد.

E10

این ارور در نتیجه مشکلات موتور حاصل می شود.چاره ای جز تماس با یک تعمیرکار ماهر را ندارید.

E11

در صورت وقوع مشکلات در مدار خشک کن و یا اشکال در ماژول این اخطار را می بینید. بهتر است سیم‌های مربوطه از سنسور بالای درام تا صفحه مدار را مورد ارزیابی قرار دهید.

E12

با بروز خطای ارتباطی بین تابلوهای الکترونیکی و سیم کشی دستگاه این خطا نمایش داده می شود. اگر ایرادی در مدار باز سنسور بخاری بخش خشک کن دستگاه نیز رخ دهد این مشکل پدیدار می شود. برای رفع آن باید سیم کشی‌های مربوطه را بررسی کرد. بهتر است تا ماژول‌های کنترل الکترونیکی را نیز چک نمایید.

E13

در صورت اشکال در سنسور درجه حرارت دستگاه و سنسورهای ماژول این ارور رخ خواهد داد. باید قطعات مربوطه را مورد بررسی قرار داد.

E14

چنانچه در بخش گرمایش آب اشکالی پیش آید این ارور را خواهیم دید که برای رفع مشکل ابتدا سیم کشی‌های ترموستات را بررسی کنید. بهتر است سنسور دما را نیز چک نمایید.

E15

وجود ایرادات در مدار دستگاه نظیر خراب شدن تراشه حافظه این ارور رخ خواهد داد. باید نسبت به تعویض این قطعات اقدام کرد.
حتما بخوانید:  ارورهای ماشین لباسشویی الکترولوکس

E16

این ارور ناشی از مشکلات عایق کاری و جعبه فیوز دستگاه رخ می دهد. چاره ای جز کمک گرفتن از تکنسین های حرفه ای در این زمینه را نخواهید داشت.

E17

باید اتصالات تاکومتر، سیم برق و خود موتور توسط تکنسین ماشین لباسشویی بررسی شود.

E18

وجود مشکل در بخش PBC را می توان دلیل اصلی بروز این ارور دانست. در صورت ضعیف بودن فرکانس ورودی ماژول کنترل و وجود مشکل در بخش سیم کشی نیز این ارور رخ خواهد داد. برای رفع آن باید حتما از تکنسین متخصص در این زمینه برای تعمیر ماشین لباسشویی کندی کمک گرفت.

در حال حاضر دکتر تعمیرکار با برخورداری از متخصصین زبده و آموزش دیده در تمامی برندهای لباسشویی نظیر ال جی، دوو، ایندزیت، زیرووات، ارج، پاکشوما، کنوود، آاگ، هوور، سامسونگ و غیره آماده خدمت درسانی در زمینه سرویس و تعمیرات است.

  • تعمیر لباسشویی
  • ۰
  • ۰

با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در خدمت شما هستیم و در ادامه به معرفی برند پاکشوما از جمله لوازم خانگی با کیفیت و البته تولید داخلی و ملی کشور است. شما پس از خرید این دستگاه متوجه کلمات و کلیدهایی روی پنل آن خواهید شد که جهت استفاده بهتر و نیز شستشوی باکیفیت باید با معانی و نحوه استفاده از این برنامه ها آشنا باشید.

دقت کنید  آشنایی با ارورهای ماشین لباسشویی پاکشوما و نحوه رفع آنها و استفاده درست و اصولی از برنامه های لباسشویی با کاهش میزان فشار و صدمات در اثر استفاده درست از آنها سبب افزایش طول عمر دستگاه می شود. از این رو در این مطلب قصد داریم برنامه های شستشوی لباسشویی پاکشوما را مورد بررسی قرار دهیم؛ پس تا پایان ما را همراهی کنید.
تصور کنید لباسشویی خود را خریده اید و می خواهید البسه تان را توسط آن بشویید. مطمئنا به هنگام نصب دستگاه نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما اندکی در رابطه با برنامه های شستشوی این دستگاه برایتان صحبت خواهد کرد.

اما چنانچه می خواهید اطلاعات جامع تری از نحوه استفاده از وسیله خود را کسب کنید بهتر است به مطالعه دفترچه راهنمای لباسشویی پاکشوما پرداخته و یا از کمک و مشاوره مرکز معتبر، مجاز و تخصصی دکتر تعمیرکار بهره مند شوید.

تعمیرکاران حرفه ای پاکشوما در این مرکز تخصصی به راحتی می توانند شما را در نحوه استفاده از این دستگاه راهنمایی کنند.

دکتر تعمیرکار با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر خدمات تخصصی و حرفه ای خود نه تنها برند پاکشوما بلکه تمامی مدل و برندهایی لباسشویی همچون دوو، اسنوا، امرسان، کرال، سام، پاکشوما، ارج، آزمایش، پارس، زیرووات، آبسال و غیره را تحت پوشش خدمات تخصصی و تضمین شده خود در سراسر تهران و شهرهای اطراف آن قرار می دهد.
حتما بخوانید:  آشنایی با علایم روی ماشین لباسشویی سامسونگ

 
معرفی انواع دکمه های لباسشویی پاکشوما

در ابتدا بهتر است کمی با دکمه ها و اصطلاحات روی صفحه نمایش ( DISPLAY ) دستگاه آشنا شوید و بعد در ادامه به برنامه های شستشوی لباشویی پاکشوما بپردازیم. روی صفحه نمایش دستگاه علاوه بر وجود دکمه ها می توانید زمان باقی مانده برای شستشو را نیز مشاهده کنید. اما معانی هر کدام از این کلیدها:

Child Lock ( قفل کودک )

از این دکمه جهت غیرفعال کردن سایر کلیدها به هنگام راه اندازی دستگاه استفاده می شود تا کودک کنجکاو نتواند حین کار دستگاه آن را دستکاری کند.

On/Off ( روشن/ خاموش )

کاملا مشخص است که از این دکمه جهت روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده می شود.

ولوم انتخاب برنامه های شستشوی

با چرخاندن این ولوم در جهت عقربه های ساعت به انتخاب چرخه شستشوی مورد نظر خود می پردازید. در نظر داشته باشید به هیچ وجه آن را خلاف جهت حرکت عقربه ها نچرخانید چراکه سبب هرز شدن و خرابی آن خواهید شد.

Extra Rinse ( آبکشی مجدد )

با استفاده از این کلید و انجام آبکشی اضافه سبب شده تا دیگر پودری روی لباس ها باقی نماند.

Start/Pause ( شروع/ توقف )

با انتخاب و فشار دادن این دکمه می توانید به شروع با توقف عملکرد دستگاه بپردازید.

Temp ( دما )

از آنجاییکه البسه با الیاف مختلف نیاز به انتخاب دمای آب مناسب خود را دارد شما می توانید به صورت دستی با انتخاب این کلید درجه آب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

Spin Speed ( سرعت چرخش )

با استفاده از این دکمه می توان به تنظیم سرعت چرخش دیگ و یا دور موتور دستگاه پرداخت.
حتما بخوانید:  تعمیرات لباسشویی دوقلو

Time Delay ( تاخیر زمانی )

قابلیت این دکمه در امکان ایجاد تاخیر در شروع برنامه های شستشوی دستگاه است.
برنامه های شستشوی لباسشویی پاکشوما
معرفی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی پاکشوما

در این بخش به معرفی برنامه های شستشوی لباسشویی پاکشوما خواهیم پرداخت که شامل:

 Cotton ( لباس های کتان )

چنانچه بخواهید به شستشوی لباس هایی از جنس نخ و کتان بپردازید؛ بهتر است این برنامه را انتخاب کنید. در ضمن در این چرخه شستشو از آب سرد جهت حفظ کیفیت الیاف استفاده می شود.

Eco ( مصرف انرژی بهینه )

جهت شستشوی لباس های مختلف از جنس پنبه ای و کتان در حالت کمترین میزان مصرف انرژی می توان از این چرخه شستشو استفاده کرد. مسلما این برنامه با کاهش میزان مصرف آب و برق می تواند سبب صرفه جویی در این منابع انرژی شود.

Delicate ( لباس های ظریف )

جهت شستن لباس های حساس، گران قیمت و ظریفی همچون لباس های زیر و خواب استفاده می شود.

Quick ( شستشوی سریع )

چنانچه به دنبال برنامه ای جهت شستن سریع لباس های روزانه خود هستید؛ می توانید از شستشوی سریع استفاده کنید. توجه نمایید که لباس های خیلی کثیف را نباید با این چرخه بشویید.

Synthetic (  الیاف مصنوعی )

اگر به دنبال یافتن برنامه ای جهت شستشوی لباس هایی با الیاف مصنوعی هستید می توانید از این چرخه استفاده کنید.

Spin ( زهکشی لباس ها )

جهت زهکشی لباس ها به کار می رود.

Mix ( ترکیبی )

چنانچه بخواهید البسه با رنگ ها و الیاف مختلف را با هم بشویید استفاده از این چرخه شستشو را فراموش نکنید.

Hand Wash ( شستشوی دستی )

چنانچه لباس هایی حساس دارید جهت جلوگیری از صدمات می توانید با انتخاب این چرخه به شستن آن ها بپردازید.

Rinses ( آبکشی )

جهت آبکشی لباس ها استفاده می شود.

  • تعمیر لباسشویی
  • ۰
  • ۰

آیا شما از برنامه های شستشو ماشین لباسشویی دوو خود آگاهی دارید؟ در این مطلب قصد داریم که با معرفی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی دوو اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. همانطور که می دانید دوو از برندهای قدرتمند در زمینه لوازم خانگی به خصوص ماشین لباسشویی است و به دلیل قابلیت های فراوانش توانسته نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند و از طرفداران زیادی برخوردار باشد جهت رفع مشکلات به نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو مراجعه کنید!!

توجه داشته باشید که استفاده از همه قابلیت های آن نیاز به اطلاع از معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو و همچنین علامت های آن دارد که در ادامه ما به معرفی برنامه های مختلف آن خواهیم پرداخت.
معرفی دکمه ها و برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی دوو

توجه کنید با توجه به مدل دستگاه خود ممکن است اندکی تفاوت در دکمه ها یا برنامه های انتخابی دستگاه دوو شما وجود داشته باشد. اما به طور کلی با توجه به ولوم روی دستگاه می توانید برنامه مورد نظر خود را با چرخاندن روی پنل انتخاب کرده و آماده شستشوی البسه خود شوید.

نکته: در هنگام نصب اولیه توسط نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو، تکنسین مربوطه به صورت شفاهی در رابطه با نحوه عملکرد دستگاه اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهد داد. در ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو راهکاری دیگر جهت افزایش آگاهی شما کاربران عزیز برای شستشو است.
حتما بخوانید:  مزایا و معایب ماشین لباسشویی آبسال

مهمترین وظیفه صفحه نمایش ( پنل) روی دستگاه نشان دادن اطلاعاتی برای کاربر است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    نشان دادن زمان اجرای برنامه و مدت زمان انجام عملیات شستشو
    نمایش ارورها یا کدهای خطا
    دکمه های روشن و خاموش
    تنظیم دمای آب در لباسشویی
    تنظیم سرعت چرخش موتور
    در نهایت مشخص کردن حالت فعلی دستگاه از عملکرد خود یعنی فعالیت های مختلفی همچون عملیات تخلیه یا آبگیری را به ما نشان می دهد.

معانی دکمه های روی ماشین لباسشویی دوو

معانی دکمه های قرار گرفته روی پنل دستگاه عبارتند از:

    Pre Wash (برنامه شستشوی اولیه): جهت شستشوی ساده لباس ها و یا یک دور شستشوی لباس های بیش از اندازه کثیف استفاده می شود.
    دکمه Crease Care (اتو کشی): این دکمه با کاهش میزان چروک لباس ها کار اتوکشی را برای شما آسان می کند.
    دکمه Rinse (آبکشی): توسط این دکمه می توانید دفعات آبکشی را انتخاب نمایید.
    دکمه Delay (تاخیر): برای ایجاد تاخیر در زمان شستشو لباس ها استفاده می شود.
    دکمه Temp (دما): می توانید با استفاده از این دکمه میزان دمای مورد نیاز آب را انتخاب کنید.
    دکمه Spin (سرعت چرخش): جهت انتخاب سرعت چرخش موتور برای عملیات خشک کردن لباس ها استفاده می شود.

انواع برنامه های شستشو در این دستگاه

از انواع برنامه لباسشویی دوو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Cotton (شستشوی لباس های کتان)

از این برنامه جهت شستشوی لباس های جنس کتان، لباس های زیر و نیز لباس های رنگی سبک همانند لباس خواب استفاده می شود.

Cotton Large (شستشوی لباس های کتان بزرگ)
حتما بخوانید:  راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی آاگ aeg

همانطور که از اسم این برنامه مشخص است؛ برای لباس های نخی سایز بزرگ از آن استفاده می گردد. در ضمن می توانید پارچه های نخی بزرگ همچون ملحفه ها را نیز با آن بشویید.

Mix (ترکیبی)

این برنامه شستشو مورد توجه بسیاری است چراکه می توان با آن لباس هایی با رنگ ها متفاوت و جنس های مختلف را با هم شست. توجه کنید جهت شستشوی لباس ها با جنس ظریف از این برنامه استفاده نکنید.

Easy Care (اتو کشی)

این برنامه مناسب برای جلوگیری چروک در لباس هادر هنگام شستشو است. به عبارتی اتوکشی لباس ها را آسان می کند.

Duvet (لحاف)

اگر چنانچه قصد شستشوی پارچه های بزرگ نظیر لحاف، روکش مبل، روتختی و غیره را با استفاده از ماشین لباسشویی در خانه دارید بهتر است از این برنامه شستشو استفاده کنید.

Hygiene ()

این برنامه شستشو جهت شستن لباس های زیر تعبیه شده است.

baby Care (کودک)

می توان از این برنامه جهت شستن لباس های کودک یا لکه های بزرگ کثیف استفاده کرد.

Gentie Care (خشک کن دور آرام)

در صورتیکه الیاف قرار داده شده در دیگ لباسشویی حساس و ظریف است باید از دور آرام خشک کن استفاده کنید.

Sports Wear (شستشوی لباس های ورزشی)

شاید بتوان این برنامه را به عنوان یکی از برنامه های کاربردی جهت شستشوی لباس ها و کفش ورزشی دانست.

Dark Wash (شستشوی لباس های مشکی)

جهت شستشوی لباس های تیره و مشکی استفاده می کنند.

Wool (لباس های پشمی)

همانطور که از اسمش مشخص است جهت شستشوی انواع لباس های پشمی از آن استفاده می کنند.
حتما بخوانید:  ارورهای ماشین لباسشویی اوشن

Silent Wash (شستشوی بی صدا)

چنانچه تمایل دارید که عملیات شستشوی لباس ها در دستگاه بدون سر و صدا انجام شود می توانید از این برنامه استفاده کنید.

Cotton Eco (شستشوی اقتصادی لباس های کتان)

امروزه این برنامه را در تمامی انواع برندهای پیشرفته ماشین لباسشویی حتی انواع ایرانی آن می توانید مشاهده کنید. کاربران برای شستشوی لباس های با جنس پنبه، کتان و نیز به حالت اقتصادی با مصرف کم انرژی از آن استفاده می کنند.

  • تعمیر لباسشویی
  • ۰
  • ۰

کمپانی کنوود KENWOOD جز برندهایی مطرحی بوده که سالیانه متمادی است در بازار ایران نیز حضور دارد. خریداران برند کنوود کیفیت و طول عمر دستگاه را یکی از ویژگی های بارز آن می دانند. ماشین لباسشویی کنوود نامی آشناست که مادربزرگ ها و افراد قدیمی تر از اولین استفاده کنندگان این برند و وسیله بوده اند جهت رفع مشکل به نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود مراجعه کنید!!

مهم ترین نکات نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی کنوود

در گام اول از سالم بودن بسته بندی دستگاه اطمینان حاصل فرمایید. در صورت مشاهده آسیب در بدنه بسته بندی آن را باز نکنید. بعد از باز کردن و برداشتن فوم های محافظ بسته بندی، میله ها و سیم های بسته بندی را در جایی نگه داری کنید. در ضمن می توانید دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی کنوود را به دقت مطالعه کنید.

توجه کنید نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی کنوود حتما توسط نمایندگی های مجاز و معتبر آن باید صورت گیرد. در غیر این صورت کنوود هیچ مسئولیتی در قبال آسیب به دستگاه را برعهده نخواهد داشت.

    قبل از روشن کردن ماشین، دوشاخه و سیم برق را بررسی کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید.
    به علامت روی برچسب دستگاه توجه کنید تا مشخصات برق ورودی ماشین با مشخصات برق محلی شما همسانی هم خوانی داشته باشد.
    دستگاه را به صورت تراز قرار دهید.
    برای باز کردن درب، به آرامی اهرم را به طرف خود بکشید.
    در ضمن جهت نصب، از شیلنگ های موجود که در بسته بندی قرار دارد یا شیلنگ نو استفاده کنید.
    قبل از استفاده با دستمال خشک و نرم فضای بیرونی ماشین را تمییز کنید. برای شست شوی داخلی، بدون لباس ماشین را در حالت شست شوی سریع روشن کنید.

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری از بررسی کیفیت لباسشویی کنوود به دست آورید.

کنوود لباسشویی
مراحل نصب ماشین لباسشویی کنوود

از جمله موارد در راهنمای ماشین لباسشویی کنوود، نکات مهم در نصب این دستگاه است که باید به آن توجه کرد و عبارتند است:

    باز کردن بسته بندی دستگاه

همان طور که قبلا توضیح داده شد بسته بندی را وارسی کنید. حتی الامکان با کمک چندین نفر آن را به آرامی حمل و باز کنید. توجه فرمایید که بدنه دستگاه دچار آسیب نشده باشد و تمام وسایل جانبی آن درون بسته بندی موجود باشد.

از گذاشتن اجسام سنگین بر روی دستگاه جدا خودداری کنید. امکان دارد مقداری آب (به علت آزمایشات نهایی کارخانه) در ماشین لباسشویی وجود داشته باشد، که کاملا طبیعی است.

    انتخاب جای مناسب برای نصب دستگاه

ماشین را در نزدیکی شیر آب و فاضلاب، پریز برق و تهویه مناسب قرار دهید. هم چنین از نصب آن در کنار وسایلی همچون آبگرمکن و بخاری اجتناب کنید. دستگاه را در جای محکم و ثابت قرار دهید تا وزن ماشین را تحمل نماید. در زیر ماشین لباسشویی هیچ گونه فرش و موکتی قرار ندهید. زیرا موجب عدم تهویه ماشین و سپس بالا رفتن دمای دستگاه می شود.

نکته: دستگاه را در مکان های مانند زیر نور خورشید و یا مکان های نمناک یا خیلی سرد که باعث یخ زدگی و خرابی اتصالات ماشین می شود و هم چنین موتور خانه ها به دلیل احتمال انفجار قرار ندهید.

    نصب اتصالات برق دستگاه

حتما بخوانید:  کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی ال جی

برق ماشین لباسشویی کنوود ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت به صورت متناوب است. تقریبا ۵۰ هرتز را پوشش می دهد. پریز برق باید مستقل و در نزدیکی دستگاه باشد و از کابل رابط به هیچ عنوان استفاده نشود.

از پریزهای غیر استاندارد که آرت و ولتاژ کمی دارند استفاده نکنید، زیرا کنوود هیچ تعهدی در مقابل مشکلات ناشی از آرت ندارد. افت ولتاژ تاثیر بد بر عملکرد ماشین خواهد داشت.

    باز کردن پیچ های مخصوص حمل و نقل دستگاه

پیچ ها و میله های مخصوص حمل و نقل را با آچار مخصوص باز کنید. با سرپوش های داخل بسته بندی سوراخ آن ها را پر کنید. دقت کنید در صورت باز نکردن میله ها و پیچ ها صدمات جدی به ماشین وارد می شود.

    اتصالات آب ورودی به ماشین

ماشین لباسشویی کنوود به طور معمول دارای یک ورودی آب سرد(آبی) و یا دو ورودی آب سرد و گرم (قرمز) هستند. از این رو اگر دو ورودی داشته باشد، دو شیلنگ و دو دریچه آب ورودی دارد. شیلنگ از یک طرف به دستگاه و از سمت دیگر به شیر آب متصل می شود.

برای جلوگیری از نشتی آب حتما واشرهایی که درون بسته بندی است در بخش مهره شیلنگ قرار دهید. فشار مناسب برای دستگاه کنوود ۱mpa-0.1 که در هر دقیقه ۸ لیتر آب وارد لباسشویی کند.

دمای آب گرم ورودی نباید بیش از ۷۰ درجه سانتیگراد باشد. شیلنگ سفید باید به دریچه سفید و شیلنگ آب گرم به شیر آب گرم اتصال یابد. توجه کنید که شیلنگ آب خمیده و زخمی نباشد.

    اتصالات تخلیه آب دستگاه

شیلنگ تخلیه به سه روش نصب می شود که عبارتند از:

    می توانید با یک زانویی شیلنگ تخلیه را به سینگ ظرفشویی متصل کنید.
    شیر تخلیه آب را به سیفون ظرفشویی متصل نمایید.
    یا شیلنگ را به لوله فاضلاب به صورت مستقیم وصل کنید.

ارتفاع شیلنگ تخلیه باید ۶۰ سانتی متر تا یک متری نصب شود. به هیچ عنوان از شیلنگ رابط استفاده نکنید و به هنگام اتصال از زخمی و خمیده نشدن آن مطمئن شوید.

    مرحله بعدی تراز کردن دستگاه

پایه های متحرک جلویی و عقبی را تنظیم کنید. این کار باعث کمترین صدا و لرزش در حین کار دستگاه می شود. هر چهار سمت ماشین را با دست فشار دهید تا از تراز بودن آن اطمینان یابید.

مهره ها را شل و بعد پایه ها را با دست تنظیم کنید تا به اندازه کافی برسد. سپس با دست پایه را نگه دارید و مهره ها را محکم ببندید. در آخر بعد از تراز کردن ماشین پایه ها را با اهرم مخصوص در جای خود قفل کنید.
ریست کردن ماشین لباسشویی کنوود

گاهی مشکلی برای ماشین لباسشویی به وجود می آید در نتیجه نیاز به ریست کردن دارد. برای این کار، دستگاه را خاموش کنید و به مدت ۵ دقیقه از برق بکشید.
جا پودری لباسشویی کنوود

نوع شوینده مصرفی بستگی به انتخاب شما و نوع و جنس البسه دارد. می توانید از شوینده های مایع یا شوینده های پودری و یا حتی از کپسول های شوینده استفاده کنید.

توجه کنید محفظه جا پودری برند کنوود شامل سه یا چهار قسمت است که عبارتند از:

    قسمت اول: با علامت l نشان داده شده است از مواد شوینده به مقدار کم برای شستشوی مقدماتی استفاده می‌شود.
    قسمت دوم : با علامت ll نشان داده شده است که محفظه اصلی برای شستشوی اصلی است. برای پاک شدن لک های لباس از مواد شوینده و نرم کننده و آب از این قسمت استفاده می شود.
    قسمت سوم : با علامت * مشخص شده است. محفظه مخصوص مایع نرم کننده البسه است و مایع نباید از خط MAX تعیین شده بالاتر رود.

حتما بخوانید:  کاسه نمد ماشین لباسشویی چیست؟

لباسشویی کنوود دکتر تعمیر کار
راهنمای فعال کردن قفل کودک

برای یک شستشوی ایمن کافی است دکمه Child lock یا همان دکمه قفل کودک را روی پنل نمایشگر فعال کنید. سپس پیغام CL روی پنل دستگاه به نمایش درخواهد آمد. جهت غیر فعال کردن آن دکمه های spin و drying را هم زمان فشار دهید تا قفل کودک غیر فعال شود.
راهنمای پنل نمایشگر لباسشویی کنوود

در ادامه به اختصار تعدادی از برنامه های شستشوی در بخش راهنمای ماشین لباسشویی کنوود را با هم مطالعه می کنیم.

  Cotton کتان ۹۰ درجه

    بار مجاز ۷ کیلوگرم
    دمای شستشو ۹۰ درجه سانتی گراد
    طول و زمان دوره برنامه شستشو ۲۰۰ دقیقه
    مناسب برای شستن لباس های کتان، نخی، خواب، دستمال سفره، لباس زیرو حوله
    استفاده از محفظه شماره ۲ مواد شوینده

Cotton کتان ۶۰ درجه

    بار مجاز ۷ کیلو گرم
    دمای شستشو ۶۰ درجه سانتی گراد
    طول و زمان برنامه شستشو ۱۶۵ دقیقه
    مناسب برای شستن لباس های کتان، نخی، خواب، دستمال سفره، لباس زیرو حوله
    استفاده از محفظه شماره ۱ و ۲ مواد شوینده

Cotton  eco  کتان اکو ۶۰ درجه

    بار مجاز ۷ کیلو گرم
    دمای شستشو ۶۰ درجه سانتی گراد
    طول و زمان برنامه شستشو ٢٠۵ دقیقه
    مناسب برای شستن لباس های کتان، نخی، خواب، دستمال سفره، لباس زیر و حوله
    استفاده از محفظه شماره ۲ مواد شوینده

  Eco  اکو ۲۰ درجه

    بار مجاز ۳.۵ کیلوگرم
    دمای شستشو ۲۰ درجه سانتی گراد
    طول و زمان برنامه شستشو ۹۸ دقیقه
    مناسب برای شستشوی لباس های با کثیفی کمتر مانند شستشوی روزانه لباس های نخی، لباس زیر، دستمال سفره و حوله (برای حوله نباید حداکثر بار از ۲ کیلو بیشتر باشد(
    استفاده از محفظه شماره ٢ مواد شوینده

 Easy  care

    بار مجاز ۳.۵ کیلو گرم
    دمای شستشو ۴۰ درجه سانتی گراد
    طول و زمان برنامه شستشو ۹۱ دقیقه
    مناسب برای شستشوی لباس هایی با کثیفی کم و روزانه انواع لباس های ظریف، جوراب ها و زیر پوش ها و….
    استفاده از محفظه شماره ٢ مواد شوینده

Wool

    بار مجاز ۲.۵ کیلوگرم
    دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی گراد
    طول و زمان برنامه شستشو ۵۰ دقیقه
    فقط مناسب شستشوی لباس های پشمی قابل شستشو در ماشین لباسشوی
    استفاده از محفظه ۲ مواد شوینده

Allergy  safe

    بار مجاز ۳.۵ کیلوگرم
    دمای شستشو ۶۰ درجه سانتی گراد
    طول و زمان برنامه شستشو ۱۸۰ دقیقه
    مناسب برای شستشوی لباس های کودک
    استفاده از محفظه شماره ۲ مواد شوینده

Rinse only

    بار مجاز ۷ کیلو گرم
    طول و زمان برنامه شستشو ۴۲ دقیقه
    مناسب برای آبکشی انواع لباس یا آبکشی لباس هایی که با دست شسته شده

Spin only

    بار مجاز ۷ کیلو گرم
    طول و زمان برنامه شستشو ۱۷ دقیقه
    مناسب برای خشک کردن هر نوع لباس

Hand wash / delicate

    بار مجاز ۲.۵ کیلو گرم
    دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی گراد
    طول و زمان برنامه شستشو ۱۰۰ دقیقه
    مناسب برای شستشوی لباس ها با برچسب شستشوی دستی یا تهیه شده از مواد حساس
    استفاده از محفظه ۲ مواد شوینده

Sportwear

    بار مجاز ۳ کیلو گرم
    دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی گراد
    طول و زمان برنامه شستشو ۷۹ دقیقه
    مناسب برای شستشوی لباس های ورزشی
    استفاده از محفظه ۲ مواد شوینده

Mixed

    بار مجاز ۳.۵ کیلو گرم
    دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی گراد
    طول و زمان برنامه شستشو ۸۵ دقیقه
    مناسب برای شستشوی لباس های ترکیبی از انواع لباس ها
    استفاده از محفظه ۲ مواد شوینده

Shirts

    بار مجاز ۳.۵ کیلو گرم
    دمای شستشو ۶۰ درجه سانتی گراد
    طول و زمان برنامه شستشو ۱۱۰ دقیقه
    مناسب برای شستشوی پیراهن های نخی، ظریف، بلوز و انواع تیشرت
    استفاده از محفظه ٢ مواد شوینده

حتما بخوانید:  رفع سر و صدای ماشین لباسشویی سامسونگ توسط چند راه حل ساده

Daily 60 min

    بار مجاز ۳ کیلوگرم
    دمای شستشو ۶۰ درجه سانتی گراد
    طول و زمان برنامه شستشو ۶۰ دقیقه
    مناسب برای لباس های کثیف نخی و کتان به صورت روزانه و در دمای ۶۰ درجه
    استفاده از محفظه ۲ مواد شوینده

Rapid 15 min

    بار مجاز ۲ کیلوگرم
    دمای شستشو ۳۰ درجه سانتی گراد
    طول و زمان برنامه شستشو ۱۵ دقیقه
    مناسب برای شستشوی لباس های با کثیفی کم نخی و کتان تنها در ۱۵ دقیقه
    استفاده از محفظه ۲ مواد شوینده

شستشوی پرده، پتو، حوله و کفش در دستگاه کنوود

جهت شستشوی پرده بهتر است از برنامه delicate یا برنامه easy care استفاده کنید. این برنامه، پرده های سبک وزن، ظریف و سنگین را با حداقل چروک شستشو می دهد.

پتو: از برنامه duvet می توانید استفاده کنید. پتو را به طور یکسان در ماشین قرار دهید تا تعادل دستگاه حفظ شود.

حوله: از برنامه  شستشوی cotton استفاده کنید. می توانید از مقدار کمی وایتکس برای لکه بری نیز استفاده کنید. هم چنین برای حفظ لطافت و رنگ حوله، یک فنجان سرکه در جاپودری بریزید.

کفش: قبل از اینکه کفش را درون مخزن دستگاه قرار دهید، سنگریزه های زیر کفش و بند های آن را جدا کنید و بعد شستشو دهید.
جرم گیری و رفع بوی بد دستگاه

جرم گیری: اگر به مطالعه راهنمای ماشین لباسشویی کنوود بپردازید با بخشی به نام نحوه جرمگیری دستگاه رو به رو خواهید شد. برای جرم گیری دیگ از جوش شیرین یا قرص و پودر جرم گیر استفاده کنید. محفظه مواد شوینده را هم باز و با همان مواد قبلی شستشو دهید. فیلتر را بررسی کنید و با مسواک و مواد جرم گیر آن را تمیز نمایید.

رفع بوی بد و نامطبوع دستگاه: برای انجام این کار باید محفظه دستگاه خالی از لباس باشد. نصف فنجان جوش شیرین درون محفظه مواد شوینده بریزید. سپس برنامه شستشوی خالی با آب داغ را روشن کنید تا در یک چرخه کامل شستشو بوی بد درون دستگاه برطرف شود.

راهنمای ماشین لباسشویی
نکات مهم در استفاده از ماشین لباسشویی کنوود

در ادامه مطلب راهنمای ماشین لباسشویی کنوود باید یه یکسرب از نکات توجه نمود.

    همیشه لباس ها را بر اساس جنس و رنگ از هم جدا کرده و دسته بندی کنید وسپس آن ها را بشویید.
    لباس‌های چرم، خزدار، قالیچه و موکت را نباید با ماشین شستشو داد.
    لباس های گلدوزی شده و دکمه دار را پشت و رو کنید؛ بعد برای شستن داخل ماشین قرار دهید.
    دستگاه لباسشویی به هنگام نصب باید ۵ سانتیمتر از دیوار فاصله داشته باشد.
    به هیچ وجه ولوم تایمر را در جهت خلاف عقربه های ساعت نچرخانید.
    لباس های آغشته به مواد قابل اشتعال را با ماشین لباسشویی شستشو ندهید.
    نکات ایمنی درباره دوشاخه و اتصالات برق را رعایت کنید.
 

  • تعمیر لباسشویی
  • ۰
  • ۰

رای رفع مشکلات لباسشویی ایندزیت نیاز است تا تعمیرکار در محل حاضر شود. این روزها دیگر برای تعمیر لباسشویی نیاز نیست تا دستگاه را از خانه خارج کنید. چرا که تعمیرکار در محل حاضر شده و در کمترین زمان مشکل را تشخیص می دهد. در هر شرایطی و هر نوع تعمیری دستگاه در خانه و در محلی که قرار داده شده است تعمیر می شود جهت رفع مشکلات به نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت مراجعه کنید!!
در این مقاله قصد داریم تا مشکلات لباسشویی ایندزیت را بیان کرده و راه های رفع آن و بروز آن را نیز ذکر کنیم. اگر شما نیز جز مصرف کنندگان این محصول با کیفیت و پرکاربرد هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله ما را همراهی نمایید.
عیب ها ومشکلات لباسشویی ایندزیت

    عیب ها ومشکلات لباسشویی ایندزیت
        باقی ماندن پودر لباسشویی بر روی البسه
        ایجاد لکه بعد از شتسشو
        روشن نشدن لباسشویی ایندزیت
        چکه کردن ماشین لباسشویی ایندزیت
    ارورهای نمایش داده شده بر روی لباسشویی ایندزیت
        بروز مشکل با نمایش دادن ارور F1
        بروز مشکل یا نمایش دادن ارور F2
        بروز مشکل و نمایش دادن ارور F3
        بروز مشکل و نمایش ارور F6
    هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت
        حرف آخر

مشکلات لباسشویی ایندزیت گاهی به صورت ارورها خود را نشان می دهد و در برخی مواقع اروری وجود ندارد و این شما هستید که با توجه به علائم باید نوع مشکل را تشخیص دهید. در این مبحث به مشکلاتی که بدون ارور نمایش داده می شوند اشاره می کنیم.
باقی ماندن پودر لباسشویی بر روی البسه

اگر بر روی لباسشویی شما پودر باقی می ماند می تواند دو علت اصلی داشته باشد.

    علت اول: گرفتگی و رسوبی شدن شیر آب سرد
    علت دوم: خراب شدن تنظیمات داخلی دستگاه و یا برخی از قطعات

حتما بخوانید:  راهنمای خرید قرص ماشین ظرفشویی
ایجاد لکه بعد از شتسشو

اگر لباس های شما در هنگام قرار دادن درون لباسشویی بدون لکه بوده و بعد از اینکه از ماشین لباسشویی خارج شد دچار لکه است می تواند یک علت داشته باشد.

علت: موتور لباسشویی ایندزیت شما دچار مشکل شده و نشتی روغن دارد و باید توسط یک متخصص این مشکل رفع شود.
روشن نشدن لباسشویی ایندزیت

یکی از مشکلات لباسشویی ایندزیت روشن نشدن آن است. برای رفع این مشکل شما می توانید تمام لباس ها را به صورت یکدست درون دیگ پخش کرده و سپس مجددا دستگاه را راه اندازی نمایید. اگر بعد از راه اندازی دستگاه روشن نشد باید به سراغ علت دیگر باشید.

علت: در این صورت علت می تواند در برد اصلی و یا تایمر الکترونیکی باشد. در این صورت دستگاه شما نیاز دارد تا توسط متخصصین دکتر تعمیرکار مورد بررسی قرار گیرد.
چکه کردن ماشین لباسشویی ایندزیت

یکی دیگر از رایج ترین مشکلاتی که در لباسشویی ایندزیت ایجاد می شود مشکل چکه کردن و یا نشتی آب است. برای این مشکل علت های زیادی بیان شده که به ترتیب به بیان آن ها می پردازیم.

    علت اول: شل شدن شلنگ آب
    علت دوم: سوراخ شدن و یا مسدود شدن شلنگ آب
    علت سوم: داشتن ترک در دیگ لباسشویی و یا شلنگ ورودی
    علت چهارم: خراب شدن پمپ های لباسشویی و …

ارورهای نمایش داده شده بر روی لباسشویی ایندزیت

مشکلات لباسشویی ایندزیت به صورت ارور نیز خود را نشان می دهد. شما می توانید با کمک این نوشته ها به راحتی مشکل را تشخیص داده و رد تماس با متخصص آن را بیان کنید. همچنین متخصصین نیز در صورت رویت لباسشویی به راحتی و بدون باز کردن و بررسی لباسشویی ایراد آن را تشخیص می دهند.
حتما بخوانید:  نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی و رفع مشکل لرزش آن

از انواع ارورها و علت های آن در ادامه مقاله اشاره می کنیم تا در صورت بروز شما بتوانید با آن رو به رو شده و سریعتر رفع نمایید.

نکته:

توجه داشته باشید هر زمانی در دستگاه شما اروری نمایش داده شد بلافاصله دستگاه را از برق خارج کنید.
بروز مشکل با نمایش دادن ارور F1

در این صورت لباسشویی شما دچار اشکال شده و برد الکترونیکی آن مشکل دارد. برای اینکه بتوانید مشکل را رفع کنید به صورت زیر عمل نمایید.

رفع مشکل:

برق دستگاه را قطع کنید. بعد از گذشت یک دقیقه مجددا اتصال برق را برقرار نمایید. هم اکنون بعد از ۳۰ ثانبه دستگاه را راه اندازی کرده و اگر باز همچنان ارور نمایش داده شد با متخصصین تماس بگیرید.
بروز مشکل یا نمایش دادن ارور F2

در صورتی که همزن و یا چرخنده لباسشویی با مشکل رو به رو شده باشد ارور فوق نمایش داده می شود. برای رفع ارور می توانید به روش زیر عمل کنید.

رفع مشکل:

در صورت نمایش این ارور، موتور دستگاه مشکل دارد. به هیچ عنوان در این صورت دستگاه را روشن نکنید و سریعا با متخصصین دکتر تعمیرکار تماس برقرار نمایید.
بروز مشکل و نمایش دادن ارور F3

این ارور زمانی خود را نشان می دهد که سیستم خشک کن لباسشویی ایندزیت و یا گرمایشی لباسشویی دچار مشکل شده باشد.

رفع مشکل:

این مشکل نیاز دارد تا المنت و سنسور حرارتی توسط اهم سنج اندازه گرفته شود. این اندازه گیری باید توسط متخصص انجام گیرد.
بروز مشکل و نمایش ارور F6

ارور F6 زمانی بروز می کند که درب ماشین لباسشویی به صورت صحیح باز و بسته نشود.
حتما بخوانید:  ارورهای ماشین ظرفشویی الکترولوکس

رفع مشکل:

در صورت بروز ارور فوق شما باید درب را بررسی کنید و سوئیچ درب را نیز چک نمایید تا اگر مشکلی داشت آن را سریع رفع کنید.

مشخصا ارورهای دیگری نیز در لباسشویی ایندزیت نمایش داده می شود که شما می توانید با مراجعه کردن به دفترچه راهنما از این ارورها و کدها اطلاع پیدا کرده و در صورت بروز مشکل برای حل آن اقدام کنید.
هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت

مشکلات لباسشویی ایندزیت زمانی رفع می شود که متخصص کار کشته و وارد برای رفع آن در محل حاضر شود. در این صورت می توان گفت که دستگاه به درستی فعالیت خود را از سر می گیرد. هزینه تعمیرات بستگی به عوامل مختلفی دارد و این عوامل در مراکز خدمات به صورت مختلف تعیین می شود. مرکز دکتر تعمیرکار در تعیین هزینه ها بسیار با قیمت پایین عمل می کند.

  • تعمیر لباسشویی
  • ۰
  • ۰

خیلی افراد به هنگام خرید ماشین لباسشویی به دنبال بهترین برند و با کیفیت ترین انواع آن هستند. تا زمانیکه شما بررسی جامعی از امکانات و کیفیت دستگاه نداشته باشید نمی توانید پاسخ مناسبی برای آن به دست آورید. لباسشویی آاگ از برندهای معروف و خارجی لوازم خانگی است.

این برند معتبر آلمانی توانسته بخش اعظمی از بازار فروش جهانی از لوازم خانگی را به سمت خود جلب کند و اما آیا از خصوصیات و ویژگی های برتر آن آگاهی دارید؟! در این مطلب قصد داریم تا به بررسی کیفیت لباسشویی آاگ از مقالات آموزشی دکتر تعمیرکار بپردازیم پس تا پایان ما را همراهی کنید.
تاریخچه برند لباسشویی آاگ

برای اولین بار شرکت آاگ در سال ۱۸۸۳ به صورت یک شرکت برق عمومی و نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان تجهیزات الکتریکی دست به فعالیت زد. بعدها آاگ در صنایعی همچون هواپیماسازی و خطوط راه آهن نیز فعالیت خود را ادامه داد. همانطور که می دانید در کل دنیا برند های آلمانی همیشه به دلیل کیفیت بالای قطعات و طراحی های زیبای خود بسیار پرطرفدار هستند جهت رفع مشکلات این لباسشویی به نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ مراجعه کنید!!

از جمله مهمترین ویژگی های ماشین لباسشویی آاگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    استفاده از طراحی های روز دنیا و تجهیزات و قطعات پیشرفته در محصولات خود
    دوام و طول عمر بالای دستگاه های تولیدی
    به کار بردن فناوری بخار Dampfgarer جهت شستشوی تمیزتر و جلوگیری از چروک شدن لباس ها
    دارا بودن نمایشگر LED لمسی پیشرفته
    برخورداری از برنامه های متنوع شستشو از قبیل شستشوی بهینه، برنامه لباس کودک، خشک کن، برنامه ضدعفونی کردن و غیره
    امکان صرفه جویی در مصرف انرژی هایی همچون آب و برق به دلیل برخورداری از گزینه نیمه بار دستگاه در صورت کم بودن حجم بار قرارگیری لباس ها در درام یا دیگ
    کیفیت بدنه فوق العاده قوی در برابر ضربه و پوسیدگی
    استفاده از موتور قوی و پر قدرت در دستگاه
    استفاده از موتور هوشمند اینورتر که سبب شده تا جلوی سر و صدای زیاد و لرزش دستگاه به هنگام فعالیت آن گرفته شود.
    در دسترس بودن قطعات اورجینال دستگاه و تعمیرات آسان در صورت خرابی
    در دسترس بودن مراکز تعمیرگاه های مجاز به صورت نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در تهران و سایر شهرستان ها

حتما بخوانید:  ارورهای ماشین لباسشویی مجیک [خطاهای رایج +راهکار]
خدمات پس از فروش لباسشویی ااگ به چه صورتی است؟

شاید اصلی ترین نگرانی و دغدغه مشتریان در هنگام خرید یک برند خارجی لباسشویی همین خدمات پس از فروش آن باشد. از این رو مشتریان دستگاه آاگ همواره به دنبال پاسخ پرسش خود در رابطه با خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های آاگ هستند که آیا این خدمات همچنان در ایران به خریدان این برند از محصولات ارائه می شود یا خیر؟!

با وجود تحریم های مختلف از جانب کشورهای خارجی امکان وجود نمایندگی های اصلی در داخل کشور بسیار محدود و کم است. اما تعمیرگاه های مجاز و مستقل از نمایندگی اصلی این برندها وجود دارند. یکی از این تعمیرگاه های مجاز لباسشویی آاگ مربوط به شعب متعدد مجموعه دکتر تعمیرکار واقع در تهران و شهرستان های اطراف آن است.

این شرکت بزرگ متشکل از مهندسین و تکنسین های حرفه ای به صورت مجزا و غیررسمی از نمایندگی برندها قادر به تعمیرات انواع مختلف برند لوازم خانگی برقی از قبیل آاگ، دوو، ایندزیت، آبسال، ال جی، هوور، ویرپول، کنوود، سامسونگ و غیره می باشند.
بررسی قیمت ماشین لباسشویی آاگ در بازار لوازم خانگی ایران

تمامی لوازم خانگی برند های خارجی از جمله ماشین لباسشویی آاگ نسبت به انواع برند داخلی خود از قیمت بالاتری برخوردارند. اما در رابطه با مقایسه این مارک دستگاه با سایر برند های خارجی می توان گفت تقریبا در یک سطح و رنج قیمت قرار دارند. البته یک ماشین لباسشویی بر اساس میزان امکانات خود و نیز ظرفیت بارگیری دستگاه از لحاظ قیمت، باز هم کمی با هم تفاوت دارند.


به طور خلاصه می توان معایب لباسشویی آاگ را موارد زیر دانست:

    قیمت بالای دستگاه نسبت به برندهای داخلی
    نیاز به سرویس دوره ای و سالانه جهت بررسی قطعات دستگاه
    نداشتن نمایندگی اصلی خدمات پس از فروش در کشور

در صورت تمایل می توانید راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی آاگ را نیز از مقالات آموزشی این مجموعه مطالعه کنید.
 

  • تعمیر لباسشویی
  • ۰
  • ۰

آیا به دنبال خریدی با کیفیت از بین انواع مختلف از برند ماشین لباسشویی هستید؟ در حال حاضر لوازم خانگی برقی با مدل ها و برندهای گوناگون وارد بازار فروش شده اند که گاهی انتخاب را برای افراد دشوار می سازند. در این بین پرسش هایی چون بهترین برند ماشین لباسشویی کدام است؟ کدام یک عمر مفید طولانی تری دارند؟ و غیره ذهن خریدار را درگیر می کند.

اما چگونه می توان پاسخ مناسبی برای آن یافت. اصلاً نگران نباشید! شما با کمی تحقیق و افزایش آگاهی خود در رابطه با برند محبوبتان می توانید در کنار کسب اطلاعات بیشتر در آن لوازم خانگی با اطمینان و اعتماد کامل دست به خرید بزنید و جهت حل مشکلات می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش مراجعه کنید !!

جهت آشنایی بیشتر با این برند باید گفت برای اولین بار روبرت بوش در سال ۱۸۸۶ شرکت بوش را در کشور آلمان تاسیس نمود. فعالیت این شرکت در تولید لوازم خانگی، لوازم ایمنی کارگاهی، قطعات خودرو، فناوری های صنعتی و ساخت و ساز بود. کم کم از سال ۱۹۳۳ شروع به تولید یخچال کرد و بالاخره در سال ۱۹۵۸ موفق به تولید اولین لباسشویی تمام اتوماتیک بوش شد.

چنانچه توجه کنید خواهید دید که در لوگوی بوش از رنگ های قرمز، خاکستری، نقره ای، سیاه و سفید استفاده شده که حاکی از مفهوم تعالی، برتری، خلاقیت، مسئولیت، پیچیدگی و پاکی است. دلیل عمده محبوبیت این برند کیفیت بالای قطعات استفاده شده می باشد که به مراتب بر طول عمر مفید دستگاه می افزاید. در ضمن نمی توان از کم مصرف بودن آن که سبب صرفه جویی در منابع انرژی می شود؛ چشم پوشاند.

این تولید کننده قدرتمند جهانی با قرار دادن نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش همچنان به فکر خریداران محصولات خود بوده و از آن ها حتی پس از خرید نیز پشتیبانی می کند. البته ممکن است در کشور خودمان به دلیل خارجی بودن برند و شرایط تحریم ها امکان دسترسی به نمایندگی اصلی شرکت وجود نداشته باشد که باز هم جای نگرانی نیست. چراکه مرکز تخصصی دکتر تعمیرکار به عنوان یک مجموعه مستقل از نمایندگی برند بوش با آموزش تعمیرکاران حرفه ای خود قادر به ارائه خدمات مختلف همچون نصب مجدد، سرویس و تعمیرات لباسشویی بوش در کمترین زمان است.

گفتنی است تیم حرفه ای این مجموعه خدمات خود را علاوه بر برند بوش، برای تمامی انواع برند لباسشویی از جمله دوو، اسنوا، امرسان، کرال، سام، پاکشوما، ارج، آزمایش، پارس، زیرووات، آبسال به صورت تضمین شده ارائه می دهد.
مزایا و امکانات ماشین لباسشویی بوش کدام است؟

اگر توجه کنید لباسشویی بوش را در مدل های متنوعی خواهید دید. یکسری از امکانات در تمامی انواع مدل های آن به طور یکسان وجود دارد که به عنوان مزایای این برند دستگاه محسوب می شوند و عبارتند از:

    صدای کم و بدون لرزش هنگام کار کردن
    استفاده از قطعات با کیفیت و بالا بودن عمر مفید دستگاه
    طراحی زیبا و منحصر به فرد بر اساس سلیقه کاربر
    صرفه جویی در مصرف انرژی ها به هنگام استفاده به عنوان مثال این دستگاه با تنظیم هوشمندِ حجم لباس ها میزان آب مورد نیاز آن ها را استفاده می کند نه بیشتر!
    امکان استفاده از برنامه شست شوی کوتاه مدت
    استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته مطابق با فناوری های جهانی
    دارای مدل های تسمه دار و بدون تسمه
    امکان اضافه کردن لباس ها در میان برنامه و پس از راه اندازی دستگاه
    برخورداری از درصد خرابی و آسیب پایین

حتما بخوانید:  بررسی دلایل چروک شدن لباس در لباسشویی
از معایب لباسشویی بوش چه می دانید؟!

در کنار خصوصیات برتر یک برند بهتر است معایب آن را نیز بررسی کرد تا با اطمینان بیشتر بتوان به انتخاب و خرید دستگاه مد نظر خود پرداخت. برخی از معایب این دستگاه را به صورت زیر بیان کرده اند:

    از کار افتادن درب دستگاه یا قفل شدن آن
    عدم اجرای برنامه شستشوی دستگاه
    روشن نشدن و کار نکردن لباسشویی بوش
    عدم چرخش دیگ دستگاه
    عملکرد نامناسب جهت آبگیری و یا برعکس تخلیه آب
    از کار افتادن کلیدها روی پنل
    مشاهده ارورها

در توضیح این معایب باید گفت تمامی ایراداتی را که در بالا به آن اشاره کردیم می تواند برای تمامی برندهای لباسشویی رخ دهد چراکه لباسشویی یک وسیله پرمصرف خانگی است که استفاده مداوم از آن سبب فرسودگی و خرابی قطعات می شود.

  • تعمیر لباسشویی