تعمیر لباسشویی پرند 09124601261

بزرگترین مرکز تعمیر تخصصی انواع مدل های لباسشویی در پرند در محل و منزل شما (( دوو-جی پلاس - پاکشوما-ال جی-اسنوا-سامسونگ-بوش-زیرووات-کرال-آبسال-فریدولین-هیتاچی-کندی-مایدیا-تی سی ال-بوش-ویرپول-کروپ-جنرال آدمیرال-ایکس ویژن-ریتون-کنوود-هیوندای-پارس خزر-ایندزیت-جنرال آدمیرال-آریستون-اینترنشنال آنیل))

تعمیر لباسشویی پرند 09124601261

بزرگترین مرکز تعمیر تخصصی انواع مدل های لباسشویی در پرند در محل و منزل شما (( دوو-جی پلاس - پاکشوما-ال جی-اسنوا-سامسونگ-بوش-زیرووات-کرال-آبسال-فریدولین-هیتاچی-کندی-مایدیا-تی سی ال-بوش-ویرپول-کروپ-جنرال آدمیرال-ایکس ویژن-ریتون-کنوود-هیوندای-پارس خزر-ایندزیت-جنرال آدمیرال-آریستون-اینترنشنال آنیل))

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم پیرامون قیمت گلیم فرش ۴ متری مخصوص آشپزخانه صحبت کنیم و عوامل مختلفی که قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار می دهند مورد بررسی قرار دهیم. گلیم فرش ها نوعی از محصولات حوزه فرش هستند که فارغ از موضوع قیمت در بسیاری از موارد یکه تاز فرش های آشپزخانه هستند. البته این بدان منظور نیست که از این فرش ها فقط در آشپزخانه می توان استفاده کرد محوریت این مقاله در خصوص فرش آشپزخانه است. از این محصولات به راحتی می توان در رستوران های سنتی، اتاق سنتی و راهرو ها نیز استفاده کرد. با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات احتمالی خود در این خصوص را به دست آورید.
قیمت گلیم فرش ۴ متری آشپزخانه

در این مقاله قصد داریم به طور ویژه در خصوص قیمت گلیم فرش ۴ متری مخصوص آشپزخانه صحبت کنیم و در هر بخشی از این مقاله مد نظرمان این مورد خاص از گلیم فرش هاست اما به طور کلی این مقاله هر گلیم فرش و با هر ابعادی را  مورد بررسی قرار می دهد . و از عوامل مختلفی که قیمت این محصول با هر ابعادی را تحت تاثیر قرار می دهید خواهیم گفت، با ما همراه باشید.
گلیم فرش 1
قیمت گلیم فرش آشپزخانه به صرفه و اقتصادی

اگر از خانم های خانه دار بپرسید قطعا آن ها از شستشوی مداوم فرش های آشپزخانه که بیشتر از سایر فرش ها کثیف و آلوده می شوند به ستوه آمده اند. بیشتر این افراد از انتخاب فرش های ماشینی یا فانتزی برای آشپزخانه که هزینه زیادی هم داشته پشیمان هستند. آن ها به دنبال محصولی ارزان و با کیفیت بوده که بتواند حداقل چند سالی در آشپزخانه شان دوام بیاورد هستند. پیشنهاد ما به این دسته از خانم های خانه دار این است که با توجه به  قیمت گلیم فرش مخصوص آشپزخانه این محصول را برای آشپزخانه های خود انتخاب و خریداری کنند. محصولی مطمئن که می تواند با دوام و با کیفیت در آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد.
تاثیر تراکم در قیمت گلیم فرش آشپزخانه

یکی از عواملی که هم بر کیفیت و هم بر مرغوبیت یک گلیم فرش تاثیر بسیار زیادی می گذارد و هم قیمت آن را دستخوش تغییر می کند مسئله ی تراکم این محصول می باشد. هر چقدر تراکم بیشتر باشد هم مرغوبیت محصول بیشتر می شود و هم میزان فشردگی تار و پود آن افزایش می یابد. این فشردگی موجب آن می شود که آلودگی ها امکان نفوذ به بافت این محصول را پیدا نکنند. و این محصول بتواند سلامت و عاری از آلودگی و بدون جذب رطوبت در آشپزخانه حضور داشته باشد.
تاثیر جنس الیاف در قیمت گلیم فرش آشپزخانه

یکی از مهم ترین مسائلی که سبب می شود قیمت فرش تغییر کند مسئله ی جنس الیاف و تار و پود آن است. به طور معمول گلیم فرش ها با استفاده از الیاف BCF بافته می شوند. این نوع از الیاف می تواند موجب کاهش قیمت و معقول بودن آن نسبت به فرش های ماشینی و مدرن و فانتزی شود. ضمن این که این الیاف دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که این محصول را متناسب و ماندگار برای آشپزخانه می کند و تضمین ماندگاری را با خود به همراه دارد. علاوه بر مناسب بودن قیمت گلیم فرش مخصوص آشپزخانه این محصول ضد پرزدهی است و در مقابل رطوبت مقاومت بالایی دارد. این محصول ضد حساسیت بوده و تمیز کردن آن ها بسیار راحت و امکان پذیر است.
کاهش قیمت گلیم فرش آشپزخانه با خرید اینترنتی

برای کاهش قیمت گلیم فرش آشپزخانه به شما خرید اینترنتی را پیشنهاد می کنیم این روش می تواند ضمن تاثیر گذاری در قیمت نهایی محصول تا حد زیادی در هزینه و زمان شما صرفه جویی کند. شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبری نظیر عالی قاپو اقدم به انتخاب، مقایسه و تهیه محصول مورد نظر خود کنید. زیرا این روش از خرید بسیاری از هزینه های شما نظیر هزینه ی حمل فرش از کارخانه تا فروشگاه های سراسر کشور و هزینه های نگهداری این فرش ها در فروشگاه ها را نخواهد داشت و شما می توانید اطمینان داشته باشید که محصول خود را کاملا به صرفه و اقتصادی خریداری کرده اید.
تاثیر ابعاد در قیمت گلیم فرش آشپزخانه

این محصول هم مانند تمامی محصولات حوزه فرش بر حسب متراژ قیمت گذاری می شود و قیمت گلیم فرش ۴ متری مخصوص آشپزخانه قطعا از ابعاد ۶ متری آن کمتر خواهد بود. به شما توصیه می کنیم به هنگام خرید گلیم فرش حتما به ابعاد آشپزخانه و میز و صندلی در صورت وجود توجه فرمایید تا محصولی که تهیه می کنید کاملا هماهنگ با دکوراسیون آشپزخانه شما باشد.
فاکتورهای مهم در خرید

به هنگام خرید گلیم فرش آشپزخانه چهار فاکتور مهم و اساسی رامورد توجه قرار دهید. اولین فاکتور توجه به تراکم این محصول است، که در بخشس از این مقاله ه طور کامل به شرح آن پرداختیم. این محصول می تواند با تراکم مختلف ارائه شود و قیمت گلیم فرش مخصوص آشپزخانه را دستخوش تغییر کند. نکته ی دوم این است که گاهی این محصول با پرزهای بلند ارائه می شود که بسته به جایی که می خواهید از این محصول استفاده کنید می توانید نوع پرز بلند آن را انتخاب کنید اما این مورد مناسب آشپزخانه نخواهد بود و فاکتور سوم هم ضخامت گلیم فرش است و در نهایت و اولویت چهارم بحث توجه به قیمت آن می باشد. البته بسیاری از فاکتورهای دیگر در خصوص خرید این محصول مطرح است که در بخش های مختلف مقاله آن ها را مطرح کردیم.
حتما بخوانید:  راهنمای افزایش طول عمر فرش !!
قیمت مناسب و طول عمر بالای محصول

    قیمت گلیم فرش های مخصوص آشپزخانه می تواند با یکدیگر متفاوت باشد زیرا این محصولات هم در کیفیت های مختلف و با الیاف مختلف تولید و ارائه می شوند.
    البته نا گفته نماند قیمت گلیم فرش مخصوص آشپزخانه  از سایر فرش‌های ماشینی، فانتزی و مدرن پایین تر است و از آنجایی که مشتریان به دنبال کف پوش مناسبی هستند که هم با کیفیت باشد و هم قیمت مناسب داشته باشد، رقابت در این  خصوص بین تولیدکنندگان بسیار زیاد است. برای خرید گلیم فرش آشپزخانه با کیفیت و قیمت مناسب می توانید به فروشگاه های معتبر فیزیکی و یا فروشگاه های معتبر آنلاین مراجعه کنید. توصیه ما به شما این است که سعی کنید محصولات معتبری که شناسنامه و ضمانت نامه دارند بخرید.

ویژگی های اصلی این مدل از فرش های آشپزخانه

به بافته هایی که بدون پرز هستند گلیم فرش گفته می شود و این در مقالاتی که به معرفی این محصول پرداخته ایم بارها آمده است اما آن چه که جالب توجه است این است که این محصولات امروز با الیاف مختلفی بافته می شوند و نوع بافت آن ها هم از حالت دستباف به ماشینی تبدیل شده است. این فرش ها با استفاده از الیاف پلی استر، جوت و یا الیاف BCF بافته می شود که این محصول را بیش از هر چیزی مناسب استفاده و کاربرد برای آشپزخانه می کند. این مدل از فرش های آشپزخانه ضد رطوبت، ضد حساسیت و فاقد پرزدهی هستند و تمیز کردن آن ها بسیار راحت است ضمن این که قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر فرش های آشپزخانه دارد.
نکات مهم در خرید این محصول

کمی می خواهیم از مسئله ی قیمت گلیم فرش مخصوص آشپزخانه و جنس آن دور شویم و به شما نکات مهمی که در خرید این محصول باید مورد توجه قرار گیرد را مطرح کنیم. قطعا گلیم فرش محصولی کاملا مناسب و هماهنگ با شرایط موجود آشپزخانه به عنوان کفپوش می باشد. گلیم فرش ها فارغ از مسئله ی قیمت پایینی که به نسبت محصولات دیگر دارند دارای دو مزیت عمده هستند. مزیت اول حمل و نقل این محصولات می باشد و دوم راحتی در تمیز کردن و نگهداری آن هاست، البته گلیم فرش ها مزیت های فراوانی دارند که در مقالات گذشته به طور ویژه به آن ها پرداخته ایم و برای شما معرفی کردیم و در این مقاله از بیان آن ها صرفه نظر خواهیم کرد. اما از شما درخواست می کنیم به دو نکته ی زیر حتما توجه فرمایید.
دو نکته ی اساسی:

    به شما توصیه می کنیم صرف نظر از قیمت گلیم فرش مخصوص آشپزخانه به سبکی که در این محصول ارائه می کند توجه کنید و اگر سبک دکوراسیون کلاسیک یا مدرن دارید حتما در انتخاب خود نهایت دقت را اعمال کنید تا انتخاب مطمئن و منحصر به فردی داشته باشید.
    هماهنگی رنگ گلیم فرش مخصوص آشپزخانه با لوازم موجود یکی دیگر از مسائلی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.
    برای انتخاب این محصول به عنوان کف پوش آشپزخانه روانشناسان توصیه می کننداز رنگ‌های اشتها آور در آشپزخانه استفاده کنید. به همین علت رنگ‌های نارنجی، سبز و قرمز، رنگ‌های بسیار مناسبی برای آشپزخانه ها هستند.

کاربرد

بهترین و مناسب ترین استفاده از گلیم فرش برای کاربرد آن ها در آشپزخانه است. البته از این محصولات می توان در جاهای دیگر نیز استفاده کرد. در رستوران های سنتی که خرید فرش های دستبافت و ماشینی اصلا به صرفه نیست و نمی توان آلودگی آن ها را به راحتی زدود می توان این محصول را چه از نظر هماهنگی با فضا و هم از نظر کیفیت برای این فضاها استفاده کرد. قیمت گلیم فرش برای رستوران های سنتی بسیار مناسب و به صرفه بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. از این محصول می توان در راه رو ها هم به خوبی بهره گرفت. زیرا این محصول سبک بوده و قابلیت شستشویآسان را دارند.
انواع مختلف گلیم فرش مخصوص آشپزخانه

گلیم فرش ها هم از نظر قیمت و هم از نظر طراحی دارای انواع مختلفی هستند که معروف ترین آن ها شامل موارد زیر می باشد:

    گلیم فرش طرح گل
    گلیم فرش اسلیمی
    طرح جاجیم
    طرح گبه
    طرح فرش افشان
    عشایری
    عشایری
    شطرنجی و….

گلیم فرش 3
فروشگاه عالی قاپو

فروشگاه عالی قاپو ضمن ارائه مقالات معتبر و متفاوت در خصوص فرش انواع فرش های مدرن و فانتزی را در ابعاد و اشکاب مختلف به فروش می رساند و شما به راحتی می توانید با مراجعه به بلاگ عالی قاپو آگاهی خود را در این خصوص بالا ببرید و اقدام به خرید محصولات با کیفیت از طریق فروشگاه این سایت معتبر کنید.
گارانتی

کلیه ی محصولات موجود در عالی قاپو دارای گارانتی و ضمانت هستند و نکته ی مهم که وجود دارد این است که حتی در صورت عدم تطابق با نمونه ی اصلی مرجوع خواهند شد البته فراموش نکنید این موضوع شامل محدودیت زمانی است و لازمه ی تایید کارشناسان می باشد. شما در صورت مشاهده ی مغایرت تا یک هفته می توانید محصول را مرجوع کنید و محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.
نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی عوامل تاثیر گذار در قیمت گلیم فرش ۴ متری مخصوص آشپزخانه پرداختیم، اگر چه مطالبی که در این مقاله مطرح شد فقط مخصوص فرش های ۴ متری نیست و شما می توانید متناسب با ابعاد آشپزخانه تان اقدام به انتخاب و تهیه گلیم فرش فرمایید و تا چند سال از ماندگاری این محصول در آشپزخانه مطمئن باشید. امیدواریم از خواندن این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

 

  • ۰۱/۰۳/۲۲
  • تعمیر لباسشویی