تعمیر لباسشویی پرند 09124601261

بزرگترین مرکز تعمیر تخصصی انواع مدل های لباسشویی در پرند در محل و منزل شما (( دوو-جی پلاس - پاکشوما-ال جی-اسنوا-سامسونگ-بوش-زیرووات-کرال-آبسال-فریدولین-هیتاچی-کندی-مایدیا-تی سی ال-بوش-ویرپول-کروپ-جنرال آدمیرال-ایکس ویژن-ریتون-کنوود-هیوندای-پارس خزر-ایندزیت-جنرال آدمیرال-آریستون-اینترنشنال آنیل))

تعمیر لباسشویی پرند 09124601261

بزرگترین مرکز تعمیر تخصصی انواع مدل های لباسشویی در پرند در محل و منزل شما (( دوو-جی پلاس - پاکشوما-ال جی-اسنوا-سامسونگ-بوش-زیرووات-کرال-آبسال-فریدولین-هیتاچی-کندی-مایدیا-تی سی ال-بوش-ویرپول-کروپ-جنرال آدمیرال-ایکس ویژن-ریتون-کنوود-هیوندای-پارس خزر-ایندزیت-جنرال آدمیرال-آریستون-اینترنشنال آنیل))

  • ۰
  • ۰

اهمیت فرش در دکوراسیون داخلی منزل بر همگان مشخص است. یکی از ویژگی های مهم فرش، ایجاد مرزبندی برای بخش های مختلف، در یک خانه است. مثلا با فرش می توان بخش پذیرایی را از قسمت فضای ناهار خوری جدا نمود. حال تصور نمایید شما به دنبال خرید فرش ۹ متری هستید. ما قصد داریم در این مقاله به ویژگی های یک فرش ۹متری خوب و تاثیر آن در زیباسازی فضای دکوراسیون داخلی بپردازیم.
فرش ۹ متری

در هنگام خرید و انتخاب یک فرش ۹ متری علاوه بر ابعاد و مساحت فضای مورد نظرمان باید به ویژگی های دیگر نظیر رنگ وسایل و مبلمان و سبک دکوراسیون داخلی نیز توجه کنیم. گاهی سبک دکوراسیون شما مثلا دراتاق پذیرایی سنتی و کلاسیک می باشد؛ پس در این حالت بهتر است به انتخاب فرشی با این ویژگی ها بپردازید. اولین قدم در انتخاب فرش دقت و توجه در نکات زیر است:

  •     متراژ منزل شما و تناسب آن با ابعاد فرش ۹ متری تان
  •     انتخاب فرشی با طرح و سبک مناسب دکوراسیون داخلی خانه شما
  •     دقت در محل انتخابی برای فرشتان؛ مثلا در کدام اتاق قرار است قرار گیرد. آیا در اتاق پذیرایی قرار است باشد یا نشیمن یا اتاق خواب و غیره
  •     توجه به بودجه خریدتان
  •     دقت در سلامت الیاف استفاده شده در فرش (بهتر است فرشی را انتخاب کنید که از بهترین الیاف در تار و پود آن استفاده شده باشد؛ این امر از جهت جلوگیری از بیماریی هایی نظیر حساسیت های پوستی و ناراحتی های تنفسی اهمیت دارد.)


قیمت فرش ۹متری

حال شما پس از فکر درباره سبک، سلیقه و بودجه فرش موردنظرتان به دنبال انتخاب فرشی متناسب با خواست های خود می گردید. شاید اولین چیزی که به ذهن شما خطور  کند، قیمت فرش ۹ متری می باشد. در مقالات گذشته نیز بیان کردیم که قیمت یک فرش را عوامل مختلفی نظیر ابعاد و مساحت فرش که در آن آلیاف به کاررفته است و تراکم شانه در تار و پودها تشکیل می دهد؛ در نتیجه هر چه موارد گفته شده بیشتر باشد، طرح ها و نقش ها بر روی فرش ریزتر و زیباتر جلوه نمایی خواهند کرد. جنس الیاف استفاده شده نیز بی تاثیر در قیمت یک فرش نخواهد بود.
ابعاد فرش ۹متری

با کوچکتر شدن فضای داخلی منازل از جمله آپارتمان ها تقاضا برای خرید فرش های ماشینی با ابعاد ۹ متری بسیار بیشتر شده است. یکی از پر فروش ترین فرش ها در بازار، فرش های طرح برجسته ۹ متری با تراکم بالا جهت استفاده در اتاق پذیرایی می باشد. برای زیباتر جلوه دادن این فرش ها با ابعاد کمتر از ۱۲ متر بهتر است در هنگام چیدمان سعی کنیم پایه های مبل بر روی فرش قرار نگیرد. عزیزان دقت نمایید که در سالن‌های نه چندان بزرگ که تمام قسمت‌ها به هم پیوسته هستند، بهتر است طرح و رنگ فرش‌های استفاده شده یکسان باشد تا چیدمان ما جلوه ی زیباتری به خود بگیرد.

حواسمان باید باشد که مهم‌ترین عامل در انتخاب ابعاد فرش، اندازه فضا و اتاقی است که می خواهیم از فرش در آن‌جا استفاده نماییم. مطمئناً فرش باید از نظر اندازه به‌گونه‌ای باشد که ابعاد نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ داشته باشد. البته در یک فضای بزرگ می‌توان از چند فرش کوچک در بخش‌های مختلف فضاها استفاده نمود.در پذیرایی‌های بزرگ سعی کنید بیشتر از مساحت فضا به نوع و چیدمان مبلمان و سایر المان‌هایی که قرار است اطراف فرش قرار بگیرند توجه کنید.

مهمترین قانون در انتخاب درست و مناسب از ابعاد یک فرش این است که فرشی که انتخاب می‌شود باید از نظر اندازه با شکل خود اتاق نیز هماهنگی لازم را داشته باشد. در ادامه ی توضیح این مطلب باید گفت مثلا در فضاهای تاریک و دراز در مقایسه با فضاهای مربعی شکل، نسبت اندازه فرش به اندازه فضا کوچک‌تر خواهد بود. این شکل از چیدمان سبب می شود تا فضاهای شما با استفاده از فرش زیباتر دیده شوند.
حتما بخوانید:  آشنایی با فرش کهنه نما
ابعاد فرش 9متری
فرش ۹ متری ارزان

فرش های ماشینی تولید شده توسط دستگاههای بافت فرش به مراتب ارزان تر از فرش های دستبافت است. امروزه تولید کنندگان فرش به تولیدات متنوع از فرش های ماشینی با طرح و رنگ های متنوع و قیمت هایی مناسب برای هر بودجه ای پرداخته اند. قبلا نیز گفته بودیم قیمت یک فرش را ابعاد، جنس و کیفیت الیاف موجود در تارو پود فرش و هزینه های مختلفی که واسطه های فرش پس از خرید بر روی قیمت آن می کشند دربرمی گیرد.

گاهی شما عزیزان به دنبال خرید فرش ۹ متری ارزان فرشی را مشاهده می کنید که از قیمت پایینی برخوردار است. چنانچه در اطلاعات آن فرش دقیق شوید متوجه کیفیت پایین الیاف و یا نقشه نامناسب این فرش خواهید شد. پس توجه داشته باشید هر ارزانی بی حکمت نیست! اگر شما به دنبال خریدی با قیمت و کیفیت مناسب می گردید، باید فرش مورد نظر خود را از یک تولید کننده دارای نام و نشان و به طور مستقیم خریداری کنید.

حال شما چنانچه اقدام به خرید به طور مستقیم از کارخانه بنمایید به میزان زیادی در زمینه ی قیمت فرش می توانید تخفیف بگیرید. فروشگاه فرش عالی قاپو با خرید به طور مستقیم از تولید کننده و کارخانجات فرش و فروش به صورت بدون واسطه به مشتریان عزیز اقدام به حذف هر گونه هزینه های اضافی بر روی فرش می نماید. تمامی قیمت های فرش های فروشی در این فروشگاه به قیمت تمام شده کارخانه می باشند. شما عزیزان تنها با یک نگاه از قیمت فرش های سایت فروشگاهی ما متوجه این موضوع خواهید شد.
فرش 9 متری ارزان
قیمت فرش ماشینی ۹متری ۵۰۰شانه

تفاوت انواع قیمت فرش ۹متری از جهت شانه و تراکم متفاوت در آن است. برای مثال قیمت یک فرش ۹متری با تراکم ۵۰۰شانه از قیمت یک فرش ۹متری با تراکم ۱۰۰۰شانه متفاوت است. با توجه به توضیحات سطرهای بالا می خواهیم مثالی از قیمت فرش ماشینی ۹ متری ۵۰۰شانه بزنیم.

همانگونه که گفتیم از نظر تعداد رنگ زمینه ای به کار رفته در فرش ها می توان آن ها را تقسیم بندی نمود؛ مثلا فرش های ۸ رنگ، ۱۰ رنگ و ۱۲ رنگ. همچنین در فرش های مدرن مثل فرش شگی که انواع تک رنگ، دو رنگ و حتی سه بعدی وجود دارند. بعد از آن نوبت به جنس نخ و الیاف به کاررفته در فرش می رسد، که در این مورد نیز می توانید فرش های ماشینی را از هم مجزا کنید؛ مثلاً فرش ماشینی با نخ آکریلیک و یا فرش ماشینی پلی استر و پلی پروپیلن.

بعد از همه این موارد نوبت به جداسازی فرش ها از جهت شکل هندسی است. این فرش ها نیز ممکن است به شکل فرش مستطیل باشند و یا فرش گرد و یا حتی کناره. شما عزیزان در صورت لزوم می توانید شکل فرش خود را نیز به صورت سفارشی خاص به تولید کننده بدهید. آنچه که هدف ما از دسته بندی فرش از جهت تفاوت در قیمت است، از نظر تعداد شانه و جنس و نخ و غیره است.

فرش های ۵۰۰ شانه از فرش های ماشینی ارزان قیمت محسوب می شوند. برخی از افراد که توان مالی پایین تری دارند و یا فرشی برای کاربرد معمولی و غیر تزیینی می خواهند، به سراغ این نوع فرش می روند.
خرید اینترنتی فرش 9متری
قیمت فرش ماشینی ۹ متری گل برجسته

از جمله محبوبترین و پرطرفدارن ترین فرش های ۹ متری به صورت گل برجسته و یا فرش ماشینی بلژیکی است. استفاده از این فرش های زیبا، در چیدمان داخلی دکوراسیون مدرن و لاکچری بسیار مناسب است. اغلب نخ های استفاده شده در الیاف این فرش ها به صورت هیت ست شده و ابریشم گونه است. فرش های ماشینی ۹ متری گل برجسته از تراکم شانه بالایی برخوردارند. شما عزیزان با مراجعه به سایت فروشگاه فرش عالی قاپو می توانید انواع متفاوت از طرح و رنگ این شکل از فرش ها را ببینید.
 

شاید شما عزیزان بخواهید بدانید که چطور نقش ها و طرح های یک فرش به صورت برجسته نمایان می شود؟ در ادامه باید گفت در بافت فرش گل برجسته از دو نوع نخ خاب با نام های آکریلیک هیت ست و هایبالک هیت ست استفاده می گردد. قرار گرفتن این دو نوع نخ به علت ویژگی های متفاوتی که دارند به نحوی است که در مرحله پرداخت موجب بوجود آمدن پستی و بلندی یا همان برجستگی ها در سطح فرش خواهد شد.

استفاده از این فرش های زیبا در بخش ها و قسمت های خاص تر در منازل نظیر پذیرایی ها کاربردی تر هستند. بهتر است در محل های پر رفت و آمد به دلیل پا خوردن زیاد و احتمال از بین رفتن ظاهر زیبای فرش از آن ها استفاده نگردد.
خرید فرش ماشینی ۹ متری

شما عزیزان جهت خرید فرش ۹ متری به سایت فروشگاه فرش عالی قاپو مراجعه کنید و پس از بازدید از کلیه محصولات فرش فروشگاهی ما به شکا آنلاین به راحتی اقدام به خرید نمایید. فروش محصولات ما به صورت اینترنتی و آنلاین بوده. در صورت هر گونه پرسش در این زمینه کارشناسان ما به صورت تلفنی به راهنمایی شما عزیزان خواهند پرداخت.

فرش های ۹ متری با ابعاد ۲/۵ *۳/۵ ما در طرح ها و رنگ های متنوع و متناسب با هر سلیقه ای به فروش می رود. فروشگاه فرش عالی قاپو با تضمین قیمت در کنار کیفیت محصولات خود، گارانتی پس از خرید را نیز به شما ارائه می دهد. تنها با یکبار بازدید از سایت فروشگاهی فرش ما از مشتریان دائم ما خواهید شد. با مراجعه به لیست قیمت فرش های ما می توانید به مقایسه با دیگر فروشگاههای فرش بپردازید و از خرید خود اطمینان پیدا کنید.

 

  • ۰۱/۰۳/۲۲
  • تعمیر لباسشویی