تعمیر لباسشویی پرند 09124601261

بزرگترین مرکز تعمیر تخصصی انواع مدل های لباسشویی در پرند در محل و منزل شما (( دوو-جی پلاس - پاکشوما-ال جی-اسنوا-سامسونگ-بوش-زیرووات-کرال-آبسال-فریدولین-هیتاچی-کندی-مایدیا-تی سی ال-بوش-ویرپول-کروپ-جنرال آدمیرال-ایکس ویژن-ریتون-کنوود-هیوندای-پارس خزر-ایندزیت-جنرال آدمیرال-آریستون-اینترنشنال آنیل))

تعمیر لباسشویی پرند 09124601261

بزرگترین مرکز تعمیر تخصصی انواع مدل های لباسشویی در پرند در محل و منزل شما (( دوو-جی پلاس - پاکشوما-ال جی-اسنوا-سامسونگ-بوش-زیرووات-کرال-آبسال-فریدولین-هیتاچی-کندی-مایدیا-تی سی ال-بوش-ویرپول-کروپ-جنرال آدمیرال-ایکس ویژن-ریتون-کنوود-هیوندای-پارس خزر-ایندزیت-جنرال آدمیرال-آریستون-اینترنشنال آنیل))

  • ۰
  • ۰

فرش های ماشینی طی سال های اخیر با تنوع بالایی در رنگ و طرح روانه بازار شده اند. عوامل متعدی می تواند در بافت فرش ماشینی نقش داشته باشد و هر یک از آن ها در تعیین قیمت آن نیز تاثیرگذار هستند. المان هایی که در تعیین قیمت فرش ماشینی دخالت دارند جزو اصلی ترین و مهم ترین موارد به شمار می روند. ما قصد داریم در این مقاله نگاهی به عواملی که در تعیین فرش ماشینی نقش دارند بیاندازیم. قیمت فرش ماشینی 12 متری اگر علاقه مند هستید بدانید فرش های ماشینی باتوجه به چه عواملی قیمت گذاری می شوند توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه فرمائید.
شانه و تراکم فرش

اصلی ترین عاملی که می تواند در بالا و یا پائین بودن قیمت فرش تاثیرگذار باشد شانه و تراکم آن است. شانه و تراکم درواقع تعداد گره هایی هستند که طول و عرض فرش ماشینی را به خود اختصاص داده اند. هراندازه که فرش شانه و تراکم بالاتری داشته باشد به همان اندازه نیز طرح و نقشه ظریفتری داشته و قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال فرش ماشینی ۷۰۰ شانه در مقایسه با فرش ماشینی ۱۶۰۰ شانه از قیمت پائین تری برخوردار می باشد اما از لحاظ کیفیتی در یک راستا قرار دارند. شما می توانید تنها یک سانتی متر و یا ده سانتی متر از فرش را درنظر گرفته و تعداد گره های موجود در طول و عرض فرش را بشمارید.
الیاف به کار رفته در بافت فرش

از دیگر موارد تعیین کننده قیمت فرش ماشینی الیافی است که در روند تولید فرش استفاده می شود. امروزه بهترین الیافی که در بافت فرش ماشینی به کار گرفته می شود الیاف آکریلیک هیت ست شده هستند. فرش هایی که با استفاده از این الیاف بافته می شوند ضدحساسیت بوده و پرزدهی ندارند. علاوه براین الیاف آکریلیک مقاومت بالایی نسبت به حرارت داشته و در اثر پاخوردن حالت اولیه خود را از دست نمی دهند. الیاف آکریلیک به عنوان الیاف واردانی شناخته می شوند به همین دلیل نرخ دلار بر روی آن تاثیر دارد و هرچه قیمت این ارز جهانی بالاتر باشد قیمت نخ نیز افزایش یافته و درنتیجه در بالا رفتن قیمت فرش نیز تاثیر خواهد داشت.
فرش ماشینی 1303 سیلور 2

فرش ماشینی سیلور
تنوع در رنگبندی

همانطور که بالاتر نیز گفته شد فرش های ماشینی در شانه و تراکم مختلفی تولید می شوند که همین امر تولیدکنندگان را برآن داشت تا از رنگ های متنوعی نیز در بافت فرش استفاده کنند. این کار علاوه بر ایجاد زیبایی در طرح فرش بحث طراحی آن را نیز چشمگیرتر نشان میداد. افزایش تعداد پالت رنگی می تواند یکی از مهمترین موارد تعیین کننده قیمت درخصوص فرش های ماشینی باشد .
حتما بخوانید:  فرش شگی طوسی [مدرن + ارزان]

افزایش قیمت فرش باتوجه به ابعاد آن

ابعاد فرش از دیگر مواردی است که می تواند در تعیین قیمت فرش ماشینی نقش مستقیم داشته باشد. هراندازه که ابعاد فرش بیشتر باشد به دلیل استفاده از الیاف بیشتر قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال قیمتی که درخصوص فرش ۶ متری درنظر گرفته می شود نسبت به فرش ۹ متری کمتر خواهد بود.
دستگاه بافندگی

پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه های مدرن بافندگی نیز می تواند در افزایش قیمت فرش ماشینی تاثیرداشته باشد. امروزه اغلب شرکت های بافت فرش ماشینی از دستگاه های مدرن وندویل بلژیک استفاده می کنند که این دستگاه ها قادرهستند فرش هایی با شانه و تراکم بالایی را تولید کنند. ورود این دستگاه ها به کشور متحمل هزینه های سنگینی برای تولیدکنندگان بوده و این امر می تواند در بالارفتن قیمت فرش ماشینی تاثیر داشته باشد.
تعیین قیمت فرش از لحاظ برند

امروزه شرکت های مختلفی در عرصه تولید فرش با یکدیگر به رقابت پرداخته اند و هریک سعی دارند با عرضه بهترین محصولات نام خود را پرآوازه کنند. زمانی که پای برند شدن نام کارخانه به میان می آید ناخودآگاه روی قیمت فرش نیز تاثیر می گذارد. این درحالی است که فرش تولید شده در دیگر کارخانه ها به علت مطرح نبودن و برند نبودن نام کارخانه با قیمت پائین اما باکیفیت فرش های گران قیمت به فروش می رسد.

البته این بدان معنا نیست که تمام فرش های گران قیمت توسط شرکت های مطرحی تولید شده اند و برخی از سودجویان با استفاده از نام برندهای مطرح اقدام به تولید محصولاتی باکیفیت پائین و قیمت بالا می کنند. بنابراین هنگام خرید فرش حتماً باید از صحت این مساله اطمینان حاصل نمائید.
حتما بخوانید:  فرش اتاق کودک ترکیه ای [راهنمای خرید ]
خرید از فروشگاه عالی قاپو

فروشگاه اینترنتی عالی قاپو همواره سعی کرده محصولاتی باکیفیت را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد. محصولاتی که در این فروشگاه اینترنتی عرضه می شوند دارای الیاف آکرولیک هیت ست شده هستند و توسط دستگاه های به روز وندویل بلژیک بافته شده اند. این مجموعه فروشگاهی سعی دارد با عرضه بهترین محصولات و خدمات رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

توجه به موارد عنوان شده در این متن کمک می کند تا با عوامل تعیین کننده قیمت فرش ماشینی آشنا شده و هنگام خرید فرش با آگاهی کامل اقدام نمائید.

  • ۰۱/۰۳/۲۲
  • تعمیر لباسشویی